כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

נסרין אגדה – סדרת הדוקו

הזמרת נסרין קדרי מככבת בסדרת טלוויזיה דוקומנטרית העוקבת אחר חייה החל מהצעת הנישואין ודרך עבודתה כזמרת

לפני זמן קצר השיקה חברת HOT את הסדרה הדוקומנטרית החדשה העוקבת אחר חייה של הזמרת נסרין קדרי. מדובר בסדרת דוקו ריאלטי חושפנית ואינטימית על הזמרת נסרין קדרי. הסדרה מספקת הצצה בלעדית לשנה הכי מטורפת בחייה. מהצעת הנישואים, החתונה הלידה והמורכבות בין האימהות הטריה לקריירה הגדולה.

נסרין קדרי בת ה- 36 החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל צעיר אולם את הפריצה הגדולה שלה היא חייבת להשתתפותה בתכנית הריאליטי המוזיקלית – "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24, שם, בשנת 2012, זכתה במקום הראשון וכל השאר הסטוריה.

את נסרין פגשתי לראשונה בשנת 2014 כאשר הצטרפה למוזיקאים שהופיעו בערב מוזיקלי של "קפה גיברלטר" בניהולו של עו"ד אופיר טובול במועדון בארבי בתל אביב. שם בצעה בין היתר, לצידו של הזמר הדתי זיו יחזקאל את שיריה של אום כולת'ום וזכתה לאהבה רבה מהקהל שמילא את המועדון.

בהמשך דרכה הזדמנתי לשלל הופעות של נסרין שהיוו מדרגות בדרך להצלחה האדירה, בין היתר הופעתה הראשונה (טרום הקורונה) בהיכל מנורה מבטחים שם עלתה תרתי משמע לפסגה, בהופעות רבות לצד תזמורות האנדלוסיות השונות וקונצרט חגיגי במשכן האופרה הישראלית.

כאמור לפני מספר שעות הוקרן בערוץ היוטיוב של HOT הפרק הראשון של סדרת הדוקו בבימוין של אירה אדלמן ומיכל פארן, הפרק מתמקד בהצעת הנישואין של בן זוגה רום שמיר וההריון המשותף. הסדרה תוקרן החל מתאריך 26.3, ימי ראשון-שלישי ב-19:35ב-HOT בידור וכן מהיום ב-HOT VOD וב-NEXT TV

צפו בפרק הראשון

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא