כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

השירה של שירן

מופע השקת אלבום הבכורה של שירן אברהם אקא S H I R A N באברהם הוסטל בתל אביב, מרווה שרון יצאה לטיול במסיבת הדיוואן שהרימו שירן וחברי ההרכב, היה גם אורח מכובד, ליל חמישי, 05.07.2018, רפורטז'ה.

לפני שנה חוויתי את המופע של שירן אברהם בקונטיינר בנמל יפו, כעת אחרי שנה תמימה במהלכה חרשה שירן אברהם את מועדוני ישראל במופעים סוחפי רגליים וגו למקצבי הביט האפרו מזרחי שלה כשהיא לוקחת את המורשת התימנית הטמונה בדמה ויוצאת למסע שורשים מוסיקלי עם השפעות מהעת האחרונה הגיע הרגע לשחרר אלבום בכורה עם החומרים שנרקחו במהלך התקופה.

את החוויה לטעום מהחגיגה הזו לקחה על עצמה הפעם מרווה שרון, צלמת מעולה ועובדת בתעשיית המוסיקה המכירה לפני ולפנים את הדרך המובילה מהסקיצות המוסיקליות ועד העמידה בפני קהל גדול הצמא לצלילים.

כך מדווחת מרווה על שהתרחש אמש: את המופע של שירן יצא לי לראות לפני כמה חודשים בפסטיבל שהתקיים בירושלים, אמש התקיים מופע ההשקה של האלבום שלה במופע מופלא, ושונה לגמרי באווירה ובחוויה ממה שלמדי עד כה. שירן היא זמרת ייחודית ששרה על סיפורי העליה ארצה מתימן, היא עלתה לבמה עם שמלה, איפור ושיער שאי אפשר היה לפספס יחודיים ויפים, גרמה לכל אחד בקהל לרקוד וליהנות משירים משובחים והפתיעה את הקהל כאשר המוזיקאי עידן רייכל התארח בהפתעה ועלה לבמה עם חולצה עליה הדפס עם דמות פניה של שירן והפתיע גם אותה.

לא לקח זמן רב ומעגל ריקוד בסגנון תימני נפתח בקדמת הבמה כאשר הקהל התמסר כל כולו לשירים ולמקצבים. ואיך אפשר שלא לדבר על הנגנים המוכשרים – רון בקאל בקלידים והפקה מוזיקלית, שלומי אלימלך בגיטרת בס, שאולי יצחק – מנגן על עוד, בגלמה וגיטרה חשמלית, שלומי כהן על התופים אשר ניגנו, רקדו והתמסרו להופעה, גם כשהיו עסוקים בלנגן אבל לא פחות עסוקים בלרקוד.

 

 

מרווה שרון

עובדת בתחום תעשיית המוזיקה בישראל, בוקרית, מנהלת מופעים, צלמת הופעות וכותבת בבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא