כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

המחזמר "מטילדה" בדרך לתל אביב

המחזמר בעקבות ספרו של רואלד דאלס שזכה לגרסאות קולנועיות מגיע סוף סוף לתל אביב בגרסה התיאטרלית היישר מלונדון, כל הפרטים

אחרי שנהניתם מהצפייה בגרסאות הקולנועיות של מתילדה  או מתילדה מגיעה ההזדמנות הנדירה לחוות את הסיפור המטורף הזה מעל בימת התיאטרון. לראשונה בישראל!! היישר מה- West End London , מטילדה, אחד מחמשת מחזות הזמר המובילים בעולם, זוכה 99 פרסים בינלאומיים יוקרתיים, מגיע לישראל! החל מה 7 באוגוסט 2023 במשכן אומנויות הבמה תל אביב.

מטילדה בהפקת חברת "שייקספיר המלכותית", הוא סיפורה של ילדה קטנה יוצאת דופן, חמושה בדמיון חי ובמוח חד, שמעזה לנקוט עמדה ולשנות את גורל חייה . המחזמר מוצג למעלה מ- 11 שנים ב-West End London. הוא נכתב בהשראת ספרו האהוב של רואלד דאלס על ידי המחזאי עטור פרסי הטוני דניס קליי ובויים על ידי זוכה פרס הטוני מתיו ורכוס. את השירים כתב והלחין טים מינצ'ין.

לישראל מגיעה ההפקה המקורית המלאה, כולל: כל התפאורות והתלבושות שעוצבו על ידי רוב האוול זוכה פרס הטוני, כוריאורפיה של פיטר דרלינג זוכה פרס הטוני ותאורה של יו ואנסטון זוכה פרס הטוני. כל זאת בלווי תזמורת מלאה בניצוחו של כריסטופר נייטינג'ייל.

המחזמר יוצג באנגלית וילווה בכתוביות בעברית. הוא מגיע לישראל לעשר הופעות בלבד החל מה-7.8.23 בבית האופרה- תל אביב החל מה-7.8.23 . לינק לרכישת כרטיסים: https://2207.kupat.co.il/show/matild

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא