כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

רביעיית הטנורים IL DIVO תופיע בתל אביב

הרביעיה האהובה על אופרה ווינפרי ומי שביצעה דואטים עם הדיוות ברברה סטרייסנד וסלין דיון  –  תנחת להופעה חד פעמית בת"א, מחר – 19 ביוני, היכל מנורה מבטחים. כל הפרטים.

IL DIVO נחתו בישראל. צילום: סיון פרג'

רביעית טנורים המפורסמת בעולם -Il Divo , תגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית ב-19 ביוני בהיכל מנורה מבטחים. הרביעייה מגיעה בעיצומו של סיבוב הופעות באירופה עם הופעתם:  Timeless .

את רביעית IL DIVO, ייסד המפיק המוסיקלי סיימון קאוול, מי שנחשב לשופט הריאליטי המפורסם בעולם. (פופ איידול ,אמריקן איידולThe X Factor  ו(Britain's Got Talent. שלושת הטנורים כבשו את העולם בעשור הקודם והפעם אלו IL DIVO  שמציגים שילוב מנצח של מוזיקת פופ ומוזיקה קלאסית.

את חברי הלהקה בחר קאוול  מרחבי אירופה וארה"ב: סבסטיאן איזמברד (Sebastian Izambard)  מצרפת, דיוויד מילר (David Miller) מארה"ב, אורס בוחלר (Urs Buhler)  משוייץ, וקרלוס מרין Carlos Marin מספרד. ההרכב שנוצר הפך למופע האיכותי והמצליח בהיסטוריה של הז'אנר.

IL DIVO היא שהמציאה את ז'אנר הקרוס אובר: הפופ האופראי ("פופרה"). הלהקה הוקמה בבריטניה בשנת 2004 וזכתה מיד לחיבוק תקשורתי חם. בתחילת דרכה התארחה אצל המלכה האם – אופרה ווינפרי ומאז הוציאה 9 אלבומים שנמכרו ביותר מ-160 מיליון עותקים. לרביעייה, מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק ויותר מחצי מיליון עוקבים בעמוד ה- youtube.

בין הביצועים המפורסמים שלהם; דואט עם הדיווה סלין דיון I Believe in You גרסה מרגשת לשירה האלמותי של טוני ברקסטון  Unbreak My Heart שזכה ל-50 מיליון צפיות, הללויה של ליאונרד כהן ועוד.

את il divo מביאה לישראל חברת EGOeast productions' – המתמחה בתוכן בינלאומי: הופעות חיות, פסטיבלים ואירועי קונספט מיוחדים.

מחירי הכרטיסים: 299-899 ₪ /     מכירה בקופות לאן: *8780 |    https://www.leaan.co.il

טעימה מאחד הקונצרטים המושלמים של ההרכב בברצלונה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

4 תגובות

  1. בשם קבוצת המעריצים IL DIVO TO ISRAEL יש לי 2 שאלות שאולי תוכל לענות עליהן : 1- האם יש להם מטוס פרטי איתו הם מסתובבים בעולם ? 2- מתי בדיוק יעזבו את הארץ ?
    תודה מראש על התשובה

    1. אין לי תשובות, נשמח לצפות בהם הערב בהיכל ביד אליהו, מקווה שגם אתם מגיעים להנות.

  2. הייתי בהופעה. IL DIVO מעולים, חבל שהסאונד היה גרוע מאוד ואנשי התאורה שמו להם למטרה לסנוור את הצופים במטחי פרוג'קטורים שמנעו אפשרות לראות את הבמה ולהנות מההופעה. חבל.

    1. אתה מוזמן להצטרף לקבוצת הפייסבוק IL DIVO TO ISRAEL. חפש את הקבוצה ותבקש הצטרפות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא