כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הטריו הבריטי London Grammar מגיע לישראל

הטריו הבריטי לונדון גראמר יגיע לראשונה לישראל בתאריך 29 במאי להופעה אחת באמפי-פארק בקיסריה, מכירת הכרטיסים החלה, יהיו הסעות מאורגנות, כל הפרטים.

London Grammar (Eliot Lee Hazel)

ההרכב הבריטי לונדון גראמר, אשר יגיע לקיסריה במאי הקרוב, מוכר בזכות סגנון  וצליל ייחודי שהעמיד את הטכנו פולק בקדמת הבמות החשובות בעולם.

אין ספק כי מדובר כאן בסיפור סינדרלה, הכל החל בשנת 2010 כאשר שלושה סטודנטים גילו שיש להם סאונד מהפנט ומדביק אחרי שהחלו במופעים קטנים בפאבים המקומיים בלונדון, משם משכו אל סשני הקלטות ביתיות במוסך של ההורים וכעת הם ממלאים אולמות בכל טור עולמי. אלבום הבכורה שלהם – If You Wait  שיצא בשנת 2013 וכלל את Wasting my Young Years ואת Strong שהיו להיטי ענק, גם בארץ, נבחר לאלבום השנה של אייטיונס.

הנוסחה המוצלחת בה קולה הייחודי של האנה רייד, הסולנית, נעטף בסאונד מינימליסטי עם מגע אלקטרוני הדוק, הוביל את השלישייה לשחרר אלבום נוסף – Truth Is a Beautiful Thing.

בקיסריה יופיעו חברי לונדון גראמר עם החומרים החדשים לצד להיטי האלבום הראשון. על הבאתם ארצה אמונה שותפות Vivo productions שהביאה לארץ אמנים כאוסקר אנד דה וולף ועוד.

הבוקר נפתחת מכירת הכרטיסים החל מ 289 ש״ח, בטלפון  9609* או ב eventer.co.il/londongrammar

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. תודה על הפוסט המעולה ( : להקה אדירה!!!
    אתה יודע אם ההגעה שלהם היא חלק מסיבוב הופעות?
    אני שואל כי ככה בד״כ אני מאתר את הרשימת שירים שיהיו
    (יש אתר בו מציגים אילו שירים היו בכל הופעה בסיבוב הופעות
    וככה אפשר פחות או יותר לדעת אילו שירים בטוח יהיו)

  2. אכן מדובר בגיחה לישראל במהלך סבב הופעות, ממליץ לבדוק כאן כמה ימים לפני המופע כדי לשער מה יבוצע https://www.setlist.fm/ למרות שבעיקרון המופע יכול לכלול את שני האלבומים כמות שהם…

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא