כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

יערות מנשה – האלטרנטיבה הבריאה

פסטיבל יערות מנשה משיק סדרת הופעות תחת כיפת השמיים בקפסולות עד 1,000 איש, כל הפרטים.

המועצה האזורית מגידו בשיתוף פסטיבל יערות מנשה מכריזים על השקת מתחם הופעות חדש. מדובר במתחם הצמוד למרכז תרבות מגידו ליד קיבוץ עין השיפוט – בשדה פתוח, ירוק, יפיפה, מרווח ומאוורר תחת כיפה של שמיים כחולים – עם קהל של עד 1000 איש (!) פר קפסולה! עניין מרגש עד מהפכני שעומד בחודשים הקרובים להפוך לניסוי חברתי מטורף ו"מועדון חוץ" עם ליינאפ לא פחות מטורף שנע בין המיינסטרים הכי גדול לאינדי הכי מקומי!

בימים הקרובים תתפרסם התוכנייה מלאה! בינתיים אפשר לדווח כי במופע הראשון אשר יתקיים בתאריך 4 בספטמבר תנתן הבמה למופע כפול – נגה ארז ומרסדס בנד. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

במועצה האזורית מגידו רואים בבריאות הציבור ערך עליון. כל הפעילות כפופה להנחיות משרד הבריאות. ההפקה רואה בתרבות ערך עליון לא פחות, לכן הם לוקחים על עצמם את המלאכה הלא פשוטה של להביא את המוזיקה אליה התגעגעתם כל כך, תוך שמירה על תנאי ריחוק חדשים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא