כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת "אוי ואבוי" חוזרת להופעה בישראל

ההרכב הבריטי  Oi Va Voi חוזר עם אלבום חדש וסיבוב הופעות בינלאומי במסגרתו יגיע להופעה אחת בישראל בתאריך 4 ביולי בלייב פארק ראשל"צ, אורחת – זהרה נידם. כל הפרטים.

OI VA VOI

ההרכב שהוקם בלונדון ע"י כמה מוסיקאים צעירים עם רקע מוסיקלי מגוון ושורשים יהודים משותפים, פרץ ב-2003 עם אלבום הבכורה המדובר שלו Laughter Through Tears"" וקטעים כמו Refugee ו Yesterday Mistake, שהכירו לעולם את הזמרת קיי.טי. טאנסטול ובהמשך סולניות ייחודיות אחרות. באלבום החדש והרביעי שלהם שייצא הקיץ, הם מארחים מוסיקאית ישראלית צעירה בשם זהרה נידם (Zohara) החיה על קו ת"א-לונדון והוציאה אלבום ב 2016. החיבור קרה כשאחד מחברי ההרכב שמע שיר שלה ברדיו ("Lost") התעניין ויצר איתה קשר – משם החיבור התגלגל אורגנית וגדל לכדי אירוח שלה בשישה שירים באלבום ובטור החדש של הלהקה. לישראל הם מגיעים בפעם הרביעית ובהרכב הנוכחי של הלהקה הכולל את : סטפן לוי (שירה וקלרינט), גו'ש ברסלאו (תופים והפקה מוסיקלית), דיויד אורצ'נט (חצוצרה), מייקל וינוור (גיטרה), מושיק קופ (תופים ותכנותים), אנה פואבל (כינור), בת' לאונדריטיס (בס), אורחת : זוהרה.  הופעה חדשה עם חומרים מכל האלבומים, כולל האלבום החדש.

את הערב יפתח הרכב הגרוב "רבע לאפריקה", שחבריו מנגנים מוסיקה שהיא שילוב של מקצבים אפריקאים, ערבים וFאנק. אחריו יופיע ההרכב הבריטי Oi Va Voi ויחתמו את הערב בהופעת-מסיבה ענקית 'מועדון הקצב של אביהו פנחסוב' המשלבים השפעות יווניות, טורקיות, עם דיסקו ופ'אנק לכדי חפלה ים תיכונית משובחת. ערב שכולו קצב והשפעות מכל העולם.

המופע מתקיים במסגרת אירועי פסטיבל האביב של ראשל"צ. יום רביעי ה-4/7 – פתיחת דלתות 19:30 לייב פארק ראשל"צ

כרטיסים : 2207.co.il/ovv

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. מנסה לקנות כרטיסים בכל דרך אפשרית ולא מצליחה.. אפשר הכוונה?

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא