כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

המופע של להקת Three Days Grace בוטל

חברת ההפקות ProgStage הודיעה אמש כי המופע של להקת Three Days Grace הקנדית שתוכנן להתקיים בחולון במוצ"ש בוטל, כל הפרטים.

בהודעה שיצאה אמש הודיעו מנהלי חברת ההפקות פרוגסטייג' כי המופע המתוכנן של להקת Three Days Grace הקנדית שנקבע להיערך בהיכל טוטו בחולון במוצאי שבת הקרובה מתבטל. להלן לשון ההודעה הכוללת את הסבריהם לביטול:

"רוכשי כרטיסים יקרים להופעה של Three Days Grace. 

אנחנו מצטערים אך אירועים של הימים האחרונים גרמו לכך שהופעתה של הלהקה בארץ לא תתקיים, והיא תאלץ לסיים את סיבוב ההופעות שלה מוקדם לפני הגעתה לישראל. בסופו של דבר, זה קורה בגללנו. נסיבות מסויימות הובילו לכך שחלק משכר הלהקה לא הועבר. ניסינו לעשות מאמצים רבים לטפל בנושא אך לצערנו ללא הצלחה, בין היתר, לאור תקופת החגים, מה שמונע מאיתנו האפשרות להשלים את המחויבות החוזית שלנו לאמן. למרות שהנהלת הלהקה והסוכן שלה ניסו לאפשר לנו למצוא פתרון – לא נמצאה שום דרך להסדרת הנושא ולכן הלהקה לא תוכל להופיע בישראל במועד המתוכנן. אנחנו מקווים שבקרוב נוכל להסדיר הכל ובתקווה לתאם עם הלהקה מועד חלופי להגעה. במידה ולא יתאפשר זאת תוך זמן סביר, נחזיר את כל כספי רוכשי הכרטיסים במלואם. אנחנו מתנצלים בכל ליבנו על עוגמת הנפש, ההופעה הייתה אחת המוכרות ביותר שלנו בשנים האחרונות והתגשמות חלום שלנו לקיים. עדכונים נוספים ימסרו פה, ושירות הלקוחות שלנו זמין לכם לכל שאלה.
שלכם, צוות פרוגסטייג'

במקביל פרסמה הלהקה את ההודעה הבאה –

EL AVIV UPDATE:
We are hugely disappointed to have to cancel our show in Tel Aviv this coming Saturday 15th October.
The promoter Pro Stage has consistently reneged on their obligations, and we simply cannot trust them with the production of this show.
We are truly sorry to not be able to play to our wonderful fans, of which we know from ticket sales there are many, and hope to plan another visit there ASAP.
"Ticket-holders, please contact Pro Stage for information on ticket returns and refunds.

הידיעה של חברת ההפקה גררה תגובות נזעמות של קל רוכשי כרטיסים שדרשו באופן מיידי את החזרת כספם.

בשעות האחרונות הוציאה חברת פרוגסטייג' הפקות הודעה לתקשורת כדלקמן – "ראשית אנחנו מתנצלים בפני כל רוכשי הכרטיסים המאוכזבים. מחלוקת חוזית של הרגע האחרון, כתוצאה מסיבוכים טכניים שקשורים בהסדרי התשלום להרכב מונעים מאיתנו נכון לעכשיו לקיים את המופע כמתוכנן. עם זאת, אנחנו עומדים בקשר עם נציגי ההרכב על מנת לנסות ולקבוע מועד חלופי למופע בהקדם, ומבטיחים מענה לכל רוכשי הכרטיסים".

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. מתסכל ככ שהבן שלי שילם הון על כרטיס ( עבד קשההה) וחיכה חצי שנה למופע של הלהקה ולא קיבל הודעה על ביטול המופע…..
    ממש מתסכל ולא הוגן!!!!!!!!

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא