כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

מירי מסיקה מארחת את דויד ברוזה

המופע של מירי מסיקה בהיכל התרבות, צהרי שישי, אורח – דויד ברוזה, והיו עוד שני אורחים. היינו שם...

סופרלטיבים..

אפילו שנתיים וקצת מאז הפעם האחרונה שלה כאן, מופע של מירי מסיקה בהיכל התרבות בתל אביב הוא תמיד סיבה למסיבה, שלל להיטים, אורחים מעניינים, תמיד יוצאים עם טעם של עוד מהופעותיה, מירי מסיקה יודעת לתקשר עם הקהל "שלה". היא עושה זאת בחן רב ובנונשלנטיות כאילו והיו אלו חברים מהכיתה או בני משפחה. על קולה לא צריך להוסיף, היא נחשבת ובצדק לאחת ה"דיוות" של סצנת המוזיקה המקומית. היא מתארחת כמעט בכל בית בישראל במסגרת היותה שופטת או מנטור בתוכנית ריאליטי מוזיקלית זו או אחרת.

מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל
מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל
מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל
מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל
מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל
מירי מסיקה בהיכל התרבות עם שלל אורחים. צילום יובל אראל

מה היה לנו עם מירי מסיקה בשנה החולפת?

היא הרימה מופע ייחודי וחד פעמי המיועד לנשים בלבד כשהיא שוזרת בין רבנית אהודה על הציבור המסורתי, זמרות שעברו תהליך של חזרה בתשובה וחברות לדרך מהעולם החילוני, כל זאת תחת כיפת השמיים בבריכת הסולטן. היא נוטלת חלק במחזמר "עוד חוזר הניגון" העולה בתיאטרון הלאומי הבימה ומביא את סיפורו של המשורר נתן אלתרמן כשהיא מגלמת את תפקיד ביתו – תרצה אתר. היא נטלה חלק במופע בעקבות "המחברת של איליה" שאף הופק בידי בן זוגה אורי זך. היא השיקה אלבום חדש, השביעי במספר – "אוקינוס". ועדיין לא הזכרתי את השתתפותה בתכנית הריאליטי המוזיקלית "אקס פאקטור" שם יבחר\תיבחר המועמד.ת שלנו לאירוויזיון. כמובן שגם שורת שירים חדשים בשיתופי פעולה עם אמנים נוספים.

מה היה לנו בצהרי שישי?

את מופע "קבלת השבת" שלה היא ארגנה עם אורחים מיוחדים, ולכל אחד מהם היא הביאה גם סיפור, הראשון – מיכאל בן דוד, מתמודד בתכנית הריאליטי "אקס פאקטור" אשר ביצע את השיר של מירי עצמה – אמא" במסגרת האודישן שלו ושבה את ליבה של גברת מסיקה שאמצה אותו מיד כ"אח הצעיר", מההתמודדות הטלוויזיונית היישר אל הבמה בהיכל התרבות בצהרי שישי, מיכאל הצטרף למירי מסיקה בדואט עם השיר "אמא" בביצוע מצויין שכבש את לב הקהל.

מירי מסיקה ומיכאל בן דוד. צילום יובל אראל
מירי מסיקה ומיכאל בן דוד. צילום יובל אראל

האורח הבא, הוא האורח המרכזי והכי מכובד של מירי מסיקה  – המוזיקאי והיוצר דויד ברוזה, עליו סיפרה מירי כי היווה דמות הערצה מבחינתה כנערת טיפשעשרה. הם בצעו שניים מלהיטיו הכי גדולים – "האישה שאתי" ו- "סיגליות" לצד דואט עם שיר של מירי עצמה – "אף אחת", היה זה חיבור מצויין בין שני המוזיקאים כשמירי התרפקה על ברוזה ואילו הוא פירגן לה בחזרה, סיפור אהבה…

מירי מסיקה ודיויד ברוזה. צילום שילי אראל
מירי מסיקה ודיויד ברוזה. צילום שילי אראל

אורח נוסף שהוזמן על ידי מירי מסיקה להצטרף אליה לבמה היה הזמר והיוצר עדן חסון, אחד הכוכבים הכי נחשבים היום בשוק המוזיקה הפופולארית הישראלית, זה היה האות למאבטחי ההיכל להתפרש בצידי הבמה כדי למנוע מקהל המעריצות שכבר עמדו בהיכון בשולי האולם מלהסתער לעבר קדמת הבמה, עניין שלא החזיק מים, כי בינינו, מי יכול על המעריצות הארצישראליות של גברת מסיקה?…עדן ומירי בצעו בתחילה את השיר של מירי – "מלך" ואחריו מירי נתנה לעדן את הבמה כדי לחגוג עם הקהל את להיטו – "אין יותר מועדונים".

מירי מסיקה ועדן חסון. צילום יובל אראל
מירי מסיקה ועדן חסון. צילום יובל אראל

תכלס, קרוב לשעתיים עם שלל להיטים מוכרים ואהובים, כולל ביצוע ראשון מעל הבמה לשיר החדש – שורפים ת'יום, אשר נכתב במשותף בידי מירי מסיקה, אבי אוחיון ומתן דרור שגם הלחינו והפיקו, שיר אהבה תוסס וקצבי. השיר הזה הוא יריית הפתיחה לשיתוף פעולה בין מירי לאוחיון ויש לצפות לעוד.

ההופעות הבאות

את מירי מסיקה תוכלו לפגוש שוב בתאריך 22 בדצמבר במועדון זאפה בהרצליה במסגרת סדרת Chef & Show כאשר לצד הופעתה יגיש לקהל השף אביב משה ממיטב מנותיו במטבח המועדון. הקיץ הבא, 13 ביוני 2022, יפגוש אתכם ואת מירי מסיקה באמפיתאטרון באשדוד עם האורח אמיר דדון.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה, צילום יובל אראל

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה, צילום שילי אראל

הרגעים המיוחדים במופע

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא