כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

משולש הצמרת – שלמה ארצי, אהוד בנאי ובועז שרעבי

במסגרת סבב ההופעות של הזמר שלמה ארצי שרובו כבר הוכרז כסולד אאוט, עניין שבשיגרה, הוא כבר שם את פעמיו לקראת המופע המרכזי שלו הקיץ, בתאריך 28 ביולי, חגיגת ט"ו באב באמפי לייב פארק בראשון לציון. השנה הזמין שלמה ארצי את הזמרים והיוצרים אהוד בנאי ובועז שרעבי להצטרף ולהתארח במופע, הזמנה המניחה רף חדש במופע בו ישירו יחדיו מעל אותה במה שלושה מהזמרים החשובים יותר בארץ.

אהוד ובועז הנם שני אמנים שאת יצירתם וכישרונם שלמה אוהב במיוחד, למרבה הפלא , זה יהיה להם מפגש ושיתוף פעולה ראשון עם ארצי על במה ובכלל.

ההופעות בט"ו באב הפכו למיני מסורת, זה התחיל לפני כ – 3  שנים  עם  האורח הראשון – שלום חנוך, אח"כ הגיעו להתארח: גידי גוב ואביב גפן, מול 12.000 צופים נרגשים. והפכו את הערבים האלה לנדירים ומדוברים במיוחד. כל ההופעות היו סולד אאוט כמובן.

במקביל להופעות שלמה ממשיך לעבוד על שירים חדשים. שני השירים שיצאו לאחרונה השיר המשותף עם  עומר אדם ו"חוף עזוב מאהבות" כיכבו בכל מצעדי ההשמעות והדירוגים. ארצי עובד עם כמה מפיקים מוזיקליים במקביל ובקרוב גם יצא שיר חדש…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא