כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

נגה ארז – The “A” in amazing

חיבור בין הזמרת והיוצרת נגה ארז לענקית הטכנולוגיה Amdocs הוביל לשיר החדש המוביל תפיסה חברתית וערכית חדשנית - "The “A” in amazing", האזינו, פצחו את הקוד

לא היו כדברים הללו מעולם, אל תחשבו על שירים שהתפרסמו ואחרי יום יומיים התגלו כמובילי קמפיין מסחרי, אל תחשבו על שירים שאומצו בידי גופים מסחריים שהפכו אותם לפס קול פרסומי ובכך הם הפכו לשלאגרים עולמיים, אל תחשבו. נקו את הראש, כנסו לתובנה חדשה. היום יוצא לדרך מהלך משותף לענקית הטכנולוגיה אמדוקס וליוצרת הבינלאומית נגה ארז. במסגרתו יוצא לאור שיר חדש  שנגה יצרה במיוחד עבורו – The “A” in amazing. במהלך המשותף הושקעה מחשבה רבה והפקה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, הקליפ והיצירה יופצו  בכל הפלטפורמות הדיגיטליות לטובת הפצה גלובאלית.

על נגה ארז אין צורך להכביר במילים, ראיתם, שמעתם ולבטח חוויתם את האמנית הגלובלית הזו במהלך השנה ויותר החולפות כאשר היא כבשה את הקהל בארץ וכעת ברחבי העולם עם הצהרות ואמירות בעלות משמעויות עמוקות יותר ממהירות הביט שבשיריה.

על אמדוקס, אפשר לומר בחצי משפט – ענק גלובלי המקדם טכנולוגיה, תעשייה וחברה יחדיו. במספר משפטים אפשר להגדירה כך – מטרתה של אמדוקס היא להעשיר ולקדם את החברה, תוך שימוש ביצירתיות ובטכנולוגיה לבניית עולם מקושר טוב יותר. אמדוקס ו-30,000 עובדיה חברו לשחקנים המובילים בתעשיית התקשורת והמדיה כדי לאפשר חוויות של הדור הבא ב-85 מדינות. הפורטפוליו הפתוח והדינמי של אמדוקס, המבוסס על טכנולוגיות ענן וכולל פתרונות דיגיטליים, פלטפורמות ושירותים, מספק גמישות ואפשרויות בחירה רבות יותר ומקצר את זמן ההשקה של שירותים חדשים לשוק, כדי לתת מענה טוב יותר לצרכים המתפתחים של קהל הלקוחותו, תוך שהם פועלים להניע צמיחה ותהליכי טרנספורמציה ומעבירים את העסקים שלהם לסביבות ענן. הכנסות החברה, הנסחרת ב-NASDAQ Global Select Market, עמדו על 4.2 מיליארד דולר ארה"ב בשנת הכספים 2020.

באמדוקס ציינו היום, החבירה שלנו לאומנית המוערכת נגה ארז שביצירתה קיים ביטוי לערכים אנושיים גלובאליים כמו תעוזה, שבירת גבולות ומגבלות והדגשת היצירתיות ורוח חופשית, מביאים לידי ביטוי את ה-DNA והערכים של אמדוקס.

כך סמנכ״ל השיווק הגלובאלי של אמדוקס גיל רוזן על המהלך המשותף והשקת השיר החדש"אנו חיים בעולם בו הלקוחות והעובדים מחוברים לארגונים שיש להם מטרות חברתיות ולא רק משימות עסקיות. בחרנו לבטא את ערכי הארגון באמצעות יצירה שהיא אותנטית. החיבור שלנו עם נגה ארז התבסס על ערכים משותפים ורק אז יצאנו לדרך לפרויקט הזה, שאנו גאים בו מאוד. בחרנו ביצירת שיר חדש, כדרך האנושית והנכונה להבליט ערכים שחשובים לנו כחברה וכקהילה ."

ומי שעומדת מאחורי הטקסט והמלודיה, נגה ארז, מציינת "שמחה להציג את שיתוף הפעולה העולמי החדש שלי עם אמדוקס. תודה לכם, אנשי אמדוקס, שנתתם לי להיות חלק במסע שלכם ואפשרתם לי להביא את החזון שלכם בדרכי."

וכעובדה מוגמרת, השיר החדש, שאת הקליפ שלו ביים רועי רז, עולה בחשבון היוטיוב של אמדוקס.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא