כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נבחרת Afro-Cuban All Stars תופיע בתל אביב

הרכבו של חואן דה מרקוס – Afro-Cuban All Stars, הנמנה על מייסדי האגדה הקובנית Buena Vista Social Club מגיע להופעה בתאריך 28 ביוני במועדון בארבי בתל אביב. כל הפרטים.

Afro-Cuban All Stars PRSC

דה מרקוס, הנחשב לאגדה חיה הוציא את המוזיקה האפרו-קובנית מהוואנה אל השורה הראשונה של תעשיית המוזיקה העולמית מגיע עם נבחרת Afro-Cuban All Stars המורכבת מ14 מוזיקאים להופעה יחידה בישראל.

חואן דה מרקוס יודע מה זה להיות חלק מאגדה ואף ליצור אותה. הוא היה חבר באחד ההרכבים הקובנים הגדולים בכל הזמנים, הסיארה מאסטרה, וכן היה ממייסדי הבואנה ויסטה סושיאל קלאב, ההרכב הקובני המיתולוגי שהצליח להביא את המוזיקה האפרו לטינית הקובנית לקדמת תעשיית המוזיקה הבינלאומית ולאוזניים בכל העולם. ההרכב נכנס היישר ללב המיינסטרים והפך לקלסיקה אהובה שכולנו מכירים.

Juan de Marcos PRSC

חואן דה מרקוס, זוכה הגראמי, שהפיק מעל ל-25 אלבומים ונחשב לאחד מעמודי התווך של המוזיקה הקובנית בשלושת העשורים האחרונים, נולד ב-1954 בהוואנה בירת קובה, ומגיע ממשפחה של מוזיקאים. כבר בגיל צעיר למד בקונסרבטוריון של הוואנה, לימודי גיטרה קלאסית, והמשיך בלימודים מעמיקים בתחומים נוספים. הוא עבד עם לייבל מוזיקת העולם WORLD CIRCUIT, והפיק להם כמה אלבומים בלתי נשכחים בין היתר אלבום המופת של SIERRA MAESTRA – DUNDUNBANZA.

הAfro-Cuban All Stars הוא ההרכב הנוכחי של דה מרקוס שמשלב את כל הסגנונות המסורתיים של המוסיקה הקובנית למיקס קצבי ומרתק, על באת ההרכב לארץ אמונה חברת אפיקומן הפקות בראשות גיא דרייפוס.

כרטיסים החל ממחיר 184 ₪ במכירה מוקדמת באתר המועדון barby.co.il אחר כך יעלה ל 200 ש"ח.

יום חמישי, 28/6/2018. פתיחת דלתות: 20:30 , תחילת מופע: 22:00

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא