כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מאריה קרי מגיעה להופיע לראשונה בישראל

מאריה קרי , מהפרופורמריות הגדולות של זמננו, עם מכירות של למעלה מ-200 מיליון אלבומים ברחבי העולם, מגיעה לישראל להופעה ראשונה, בתאריך  18.08.15 ב LIVE PARK ראשון לציון.

מתוך עמוד המעריצים הישראלי הרשמי
מתוך עמוד המעריצים הישראלי הרשמי

מאריה קרי (Mariah Carey), זמרת מוזיקת נשמה, פופ ואר אנד בי, פזמונאית, מלחינה, מפיקה מוזיקלית ושחקנית אמריקאית. מאז יצא לאור אלבומה הראשון בראשית שנות ה-90, הפכה לאחת הזמרות המצליחות והמפורסמות ביותר בעולם. 

מספר השירים שלה שדורגו במקום הראשון במצעד ה"בילבורד" האמריקאי גדול משל כל אמן אחר בהיסטוריה פרט לביטלס,‏ והיקף מכירות אלבומיה ושיריה נאמד בכ-200 מיליון עותקים.‏ לאורך הקריירה זכתה מריה במספר רב של פרסים, ביניהם:  גראמי עבור ״הזמרת החדשה הטובה ביותר", 19 פרסי "World Music Awards" (המספר הרב ביותר לאמן), 11 פרסי "American Music Awards" ו- 31 פרסי "Billboard Music Awards". קארי זכתה בפרס "האמן הנמכר ביותר בשנות התשעים", ובשנת 2000 בפרס "האמן-הנשי הנמכר ביותר של המילניום", לצד מייקל ג׳קסון – שניהם מטעם ה-"" World Music Award .

היא ידועה בזכות מנעד חמש האוקטבות שלה וביכולתה לשיר תווים גבוהים במיוחד, הן בצלילי חזה והן בצלילי ראש, בהם השליטה שלה מעוררת התפעלות ונחשבת לנדירה.

המופע מופק ומשווק ע"י חברת בל בידור ותערוכות בע"מ, בשיתוף Bookmark Entertainment. במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר מסרו נציגי ההפקה, ליה לוזון ובני מנשה, כי ההסכם עם מריה נרקם בעקבות הגעתה לביקור בארץ לפני כחודש ומדובר במופע שתוכנן ונתפר במיוחד עבור הקהל בישראל. כמענה לשאלות הצפויות בעניין החרם על ישראל והתייחסותה של הכוכבת לכך מסר הגיב רני רהב מנהל משרד היח"צ של המופע כי "קארי מאוד התלהבה מישראל והכלב מלונדון בוודאי ינבח אבל יכול להמשיך לנבוח",  צפו במאריה קרי המודיעה על הגעתה לישראל. (מתוך האינסטוש של הבלוג)

 

 

כרטיסים אחרונים למופע (מתחם הדשא) במחיר 265 ש"ח בלבד באמצעות קופת "פשבר" בלעדי לגולשי הבלוג של יובל אראל.

הצטרפו לעמוד המעריצים הרשמי בישראל לקראת המופע בפייסבוק

הצטרפו לעמוד המעריצים הרשמי בישראל בפייסבוק

 

הלהיט האחרון שמריה שחררה לפני כחודש

 

והנה כמה מלהיטיה המפורסמים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. מריה קארי נתנה הופעה יפה ואנחנו שמחים שהיא סוף סוף הגיעה אלינו. היא נתנה את כולה וכך גם הצוות שאיתה.
    אבל, וזה אבל גדול, תמיד צריך להיות החלק הזה שבו הצד הישראלי מעכיר את האווירה ונותן פן שלילי לערב שיכול היה להיות מושלם. הכל מתחיל עוד לפני שנכנסים למופע. אף שוטר, אף אדם מההפקה, אף אחד מהקופה או מהסדרנים, יודע לומר לנו מתי מתחילה ההופעה, מיהו החימום ואם בכלל יש אחד כזה, כיצד מגיעים מהמופע למתחם יס פלאנט או למתחם הסופרלנד. מידע בסיסי כזה חייב מישהו מהצוות לדעת! אז או שכולם מקטינים ראש או שבאמת יש פה חוסר בידע בסיסי ביותר?
    נכנסים למופע, וכמובן שלא מרשים להכניס אוכל, שתייה ואפילו מים. ברור שהדבר הבא יהיה מתחם אוכל שיעשוק את כולנו במחירים. אבל מי ציפה לשוד שכזה?! 20 שח לגלידה אמריקאית, 25 שח לנקניקיה קטנה בלחמנייה קטנה והשיא – 12 שח לכוס חד פעמית של פפסי מקס – מלאה עד החצי בקרח כמובן. אין לכם גבולות לרדיפת בצע? אין לכם בושה? היחידים שניתן לציין לשבח זה מוכרי הפיצה שגבו 30 שח למגש סביר ומשביע.
    במהלך כל ההופעה אנשים עמדו באזור שהוקדש כולו לישיבה. 600-700 שח לכרטיס כדי שנוכל לשבת מבלי שיסתירו לנו, ועדין יש חוצפנים שעושים מה שהם רוצים. איפה הסדרנים? איפה ההפקה? מה דעתכם לעשות משהו בנידון ולעבוד עבור הכסף ששולם לכם? ואולי הגרוע מכל – המעשנים שלא אכפת להם מאף אחד מלבדם. אז מה אם הקהל שלידם נחנק, אז מה אם מריה קארי בעצמה מבקשת אינספור פעמים להפסיק לעשן כי זה מפריע לה להופיע ולשיר?! אנשים אנוכיים וחסרי תרבות וחינוך שכנראה הם הסיבה לכך שמריה היתה צריכה לרדת מהבמה מספר פעמים ואפילו לא הצליחה לעלות שוב בשביל הדרן. למה צריך להתחנן לפני קהל המעשנים לערב נטול עשן? באותה נחישות שהצליחו ההפקה למנוע חדירת מזון למתחם, כך היו צריכים למנוע חדירת סיגריות למתחם.. חשבתי שיש חוק נגד זה, לא?! על זה ראוי שההפקה תיקנס!
    בסיום ההופעה אפשר לראות הררי זבל שרועים לאורכו ולרוחבו של המתחם כולו. כבר לא ידוע על מי לשים את האשמה.. האם על הקהל הברברי שלא יודע לנקות אחריו? (אפילו בעל חיים מנקים אחרי הזוהמה שלהם) או את ההפקה שאת שני פחי הזבל היחידים הציבה בשני קצוותיו של המתחם?
    ואיך אפשר שלא להזכיר את הפקקים בסיום הערב המופלא הזה? זה כנראה היה השיא! באחת עשרה וחצי הסתיימה ההופעה ובשעה רבע לשתיים לפנות בוקר, יותר משעתיים אחרי כן, מצאנו את עצמינו עדין תקועים בפקק ביציאה מהמתחם. תודה לך עירית ראשון לציון שהחלטת לבצע עבודות תשתית דווקא באותו ערב! תודה לכם הפקה נכבדת, שוטרים וסדרנים שהפניתם אותנו דווקא ליציאה לכיוון יס פלאנט כאשר היציאה מהצד השני היתה פנויה לחלוטין!!! על היציאה השניה גילינו במקרה מאדם טוב שנתן עצה טובה. יצאנו מהמתחם בשתיים בזמן ששיירה שלמה של מכוניות עדיין תקועה בפקק לכיוון יס פלאנט.
    לא הרבה אמנים מגיעים לארץ, חלקם מסיבות פוליטיות וחלקם מסיבות אחרות. אחרי הפקקים והעישון, אם אני הייתי במקומה של מריה קארי – לעולם לא הייתי חוזר לכאן. זה יפה מצידה שהסכימה להמשיך בהופעה לאחר כל הזלזול שהופגן כלפיה. כשאמן בסדר גודל בינלאומי מגיע אלינו, תנו כבוד, תנסו להנעים את זמנו ולא להתנהג כמו הישראלי המכוער המצוייר בידי התקשורת הבינלאומית. לצוות ההפקה, לעיריה המארחת, לכוחות הבטחון ולקהל יש אחריות, כל אחד בחלקו, אז תפסיקו להקטין ראש ותתחילו לפעול!

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא