כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חגיגת יומולדת לרדיו הקצה

תחנת הרדיו האלטרנטיבית "הקצה Kzradio" שאנו מלווים מאז לידתה תחגוג בתאריך 19 במאי את יום הולדתה השישי, סיבה טובה למסיבה, כל הפרטים.

הקצה יומולדת שש

ממש כאילו והיה זה אך אתמול, בחודש אפריל 2012 נחגג יום השידורים הראשון של תחנת הרדיו העצמאית. מאז עברו 6 שנים והתחנה עדיין חיה ובועטת בכל הכח.

בליל שבועות, ה-19.5.18, יחגגו אנשי התחנה במועדון הבארבי בת"א עם מרתון הופעות חוצה ז'אנרים שיפגיש בין ראפ, רוק ואלקטרוניקה. את הערב ינחו קוואמי ולאון פלדמן, ויתקלטו שדרניות ושדרני התחנה. כל הכנסות האירוע למען המשך פעילות התחנה שמתופעלת כל כולה בהתנדבות.

לחצו כאן כדי לרכוש כרטיסים שתמורתם הנה תמיכה בהמשך פעילות התחנה.

לחצו כאן לאטנד האיוונט

 

באירוע יופיעו: רמי פורטיס, ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא, לירון עמרם והפנתרים, אנטיגונה רקס, טדי נגוסה, הפוסי של לוסי, XEN, ג'אז (יסמין לסלרוט), לגאסה, תמי תות (תמר טלמון).

– ראפרית ומשוררת ספוקן וורד עם קול ייחודי ומרענן. היא פועלת בירושלים, מופיעה כחלק מהפואטרי סלאם, ובימים אלה מוציאה את אלבום הבכורה שלה. על הפטיפונים: (Ohad Dayan (SLAY DEM BEATZ

ישנן שמועות שהפתעות נוספות ייחשפו בהמשך!….

זכרונות מהמסיבות הקודמות:

חנוכת התחנה

יומולדת שנה להקצה

יומולדת ארבע להקצה

חיים על הקצה…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא