כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הנשף השביעי של אביב גפן

אביב גפן והתעויוט עורכים נשף רוק בפעם השביעית, אמפי לייב פארק ראשל"צ, מוצ"ש 05.05.2018, אורחים – אורית שחף, ברי סחרוף, גידי גוב, דני סנדרסון, דני בסן, יזהר אשדות, ארקדי דוכין ומיכה שטרית (החברים של נטאשה), זהבה בן, אדם, מיקיאגי ודודי לוי (נוער שוליים). חן דואק, צלמת ההופעות הכי צעירה במזרח התיכון (!) הגיעה במיוחד לנשף כדי להביא את החוויה והמראות, רפורטז'ה.

אביב גפן, נשף רוק7. צילום: חן דואק

כבכול שנה חגג אמש אביב גפן עם להקתו התעויוט את נשף הרוק השביעי במספר ובו אירח מספר אמנים ישראליים. השנה בחר אביב גפן לחגוג את נשף הרוק באמפי פארק בראשון לציון הגדול והמתבקש שבו השתתפו 10,000 ילדי אור הירח! בניגוד לחמשת נשפי הרוק האחרונים שהיו בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

השנה נשף הרוק עמד בסימן 70 שנה למוזיקה ישראלית.

בנשף הרוק השנה התארחו אורית שחף, ברי סחרוף, גידי גוב, דני סנדרסון, דני בסן, יזהר אשדות, ארקדי דוכין ומיכה שטרית (החברים של נטאשה), זהבה בן, אדם, מיקיאגי ודודי לוי (נוער שוליים).

הנשף נפתח עם מופע חימום של חברי להקת רוקפור אשר בצעו את האלבום "שבלול" של אריק איינשטיין ושלום חנוך ,הרימו את הקהל והשאירו טעם של עוד..

אביב גפן עלה לבוש בכנפי מלאך יחד עם פתיח מיוחד.

מיד לאחר מכן התחילה ההופעה עם השירים "אלימות", "מחר", "מיליארד טועים", ו"אמש". אחר כך אביב אירח את אורית שחף ויחד בצעו את להיטם המשותף "בא אליי".

לאחר מכן אביב שר את "המכתב" ואחריו עלתה זהבה בן ויחד הם שרו את "עורי עור" של אביב, שאיחד בין מזרח למערב ,וכך המשיך אביב ושר את שירו של אייל גולן "צליל מיתר" בביצוע מחודש מצוין. לאחר מכן ניגן את השיר "שיר עצוב" אותו הקדיש לסבתו שנפטרה..

מיד אחר כך עלו ארקדי דוכין ומיכה שטרית- החברים של נטאשה עם שיריהם "יש זמן" ו"נאמר כבר הכל" נתנו הופעה מצויינת!

בהמשך ביצע אביב את שיריו "השיר שלנו" ו"זה רק הלב שכואב לך". והזמין את מיקיאגי ודודי לוי מלהקת נוער שוליים להצטרף אליו בהופעה לאחר שנים שלא הופיעו, יחד הם ניגנו ושרו את השיר החדש והמשותף שלהם עם אביב גפן "את לא לבד" ובנוסף את "כמה ענוג" ו"אמסטרדם" בהחלט היה מרשים ..

את הערב המשיך אביב עם "מקסיקו" ו"אהבנו".

לאחר מכן עלו יזהר אשדות ודני בסן האגדיים עם "ככלות הקול והתמונה", "אור הירח" של אביב ו"חצבים פורחים" שהרימו את הקהל.

אחריהם המשיך אביב עם התעויוט ל"שיר הסמרטוטים" ,ו"מלאך", הקדיש את השיר "קוצים" למתן גוטליב שנהרג במלחמת צוק איתן.

בנוסף שר את "האם להיות בך מאוהב" וכמובן כבכול נשף רוק אביב שר את "אל תדאג" שתמיד מקפיץ את כולם!

מיד לאחר מכן עלו גידי גוב ודני סנדרסון ושרו את "מדינה קטנה", "יומן מסע" של אביב, ואת "נתתי לה חיי". אביב המשיך את הערב עם השירים "עונות", "שיר תקווה", "טיפות", ו"שנינו שווים". אחר כך עלה הזמר אדם שהגיע לאחר שהבריא מתקופת מחלה ארוכה וביצע יחד עם אביב את שירו "אין מוצא" ,ללא ספק שכל הקהל התרגש לשמוע ולראות אותו שר ומופיע שוב.

לאחר מכן עלה ברי סחרוף וניגן יחד עם אביב את להיטם הגדול "סוף העולם". ולסיום כמו בכל נשף רוק אביב והתעויוט ניגנו את "עכשיו מעונן"! ללא ספק היה ערב איכותי בלתי נשכח של מוזיקה מדהימה! כמו בכל נשף רוק מחדש!

 

פליי ליסט וידאו יוטיוב, צילום וידאו: יניב לוי "בית חם להופעות חיות"

 

 

 

 

חן דואק

צלמת, בת 16 ,תלמידת תיכון מטבריה. מצלמת הופעות, טבע ואירועים מיוחדים. השנה זכיתי בתחרות צילומי טבע ארצית במקום הראשון. בימים אלה לומדת במסלול המתקדם בבית הספר לצילום גליץ .

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא