כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

הצבעים של גיל ויין

אלבום הבכורה של היוצר, המלחין, הזמר והמפיק המוזיקלי גיל ויין הוא פרויקט של ממש - "צבעים"

עשרה אורחים נכללו ב"צבעים" – אלבום הבכורה של היוצר, המלחין, הזמר והמפיק המוזיקלי גיל ויינגרטן או כפי שהוא מוכר במחוזותינו בשמו הבימתי – גיל ויין. בנוסף לשלל האורחים המשתפים פעולה עם יצירותיו של גיל הוא גם פורץ קדימה כזמר בפני עצמו ומוסיף את השיר האחד עשר לאלבום בו הוא שר בעצמו.

בין  השירים באלבום מצויים כמה להיטים ש"כבשו" את מצעדי ההשמעות, החל מהשיר "אל תשאלי" עם הזמר בניה ברבי אשר הגיע למקום השלישי ברשימת השירים המושמעים בתחנות הרדיו בשנת 2018, השיר "צבעים" עם רון בוחניק שהפך לשיר הנושא באלבום, השיר "ככה לומדים להעריך" בביצועו של אורן כדורי, "פתאום נזכרת" עם הזמרת רבקה זוהר, "לחבק אותך" עם הזמר והיוצר ניב דמירל, שירים שהכתירו את גיל ויין כיוצר ומפיק וורסטילי בסגנונות היצירה של שיריו.

גיל ויין מציג באלבומו תעודת בגרות מוזיקלית של יוצר פופ איכותי, ניתן לומר בבטחה כי גיל ויין נחשב כיום באופן ברור כאחד היוצרים המבטיחים כיוצר המגיש לזמריו מגש מלא עם תמלילים, מנגינות והפקה מוזיקלית, לא דבר הברור מאליו בשדות הפופ העכשווי.

כאמור גיל עצמו עושה צעד נוסף קדימה בעולם הזמר הישראלי כשהוא נעמד בקדמת במה בעצמו כיוצר מבצע, יציאתו של האלבום תלווה בסבב הופעות ברחבי הארץ עם הרכב המונה תשעה מוסיקאים הכולל את הזמרים אורן כדורי, אלדד כהן, לרה אקסלרוד והדר פרג'ון שיבצעו את הרפרטואר של גיל הכולל גם להיטים שהוא שותף ביצירתם.

המופע הראשון בסבב יתקיים בתאריך 28 בנובמבר במועדון זאפה תל אביב. כאן כרטיסים.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא