כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

עשרים שנה לפסטיבל פליציה בלומנטל

הפסטיבל  הבינלאומי פליציה בלומנטל למוזיקה, מהפסטיבלים הוותיקים והמוערכים בישראל, מציין השנה 20 שנות פעילות מוזיקלית ענפה ויתקיים בין התאריכים: 7-12 במאי במוזיאון תל אביב. לפסטיבל יגיעו מוסיקאים והרכבים מרחבי העולם, יוקרנו סרטים ויתקיימו הרצאות. כל הפרטים.

20 שנה לפסטיבל פליציה בלומנטל

פסטיבל פליציה בלומנטל למוזיקה, מהפסטיבלים הותיקים והמוערכים בישראל, מציין השנה 20 שנות פעילות מוזיקלית ענפה.

השנה, לראשונה ייערך הפסטיבל ללא המייסדת אנט סלין, בתה של הפסנתרנית פליציה בלומנטל שנפטרה ביוני 2017. במשך 19 שנים רצופות ניהלה אנט סלין את התכנית האמנותית של הפסטיבל ומימשה את אהבתה לאמנות ואת רצונה להביא מוזיקה על כל גווניה, ברצף של אירועים שמשוחחים אחד עם השני בסגנון, ביצירה, בביצוע ובתקופה.

הפסטיבל ה – 20 יהיה ברוחה של אנט סלין ויציג אמנים וסגנונות שאהבה במיוחד. מוסיקאים והרכבים מרחבי העולם שהופיעו במהלך השנים בפסטיבל ישובו לישראל להופיע בפסטיבל ה-20 שיוקדש כולו לזכרה.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים כנסו לאתר הפסטיבל

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא