כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

כנסיית השכל חוזרת לקיסריה

חברי להקת כנסיית השכל ממשיכים לציין 25 שנות פעילות ומביאים את סבב ההופעות החגיגיות לאמפיתאטרון בקיסריה עם אורחים חשובים באמת, אהוד בנאי, החברים של נטשה ועמיר בניון, 7ביוני 2018. כל הפרטים.  

כנסיית השכל, צילום סלפי: יובל אראל

כנסיית השכל מלהקות הרוק המוערכות והחשובות ברוק הישראלי, מציינת  25 שנות יצירה המושתתות   על רוק'נרול משובח, אנרגטי וסוחף, עם סאונד ייחודי ושירים שהפכו לנכסי צאן ברזל. ללהקה קריירה מוזיקלית ענפה ומגוונת הכוללת 9 אלבומים ואינספור הופעות על הבמות הגדולות ברחבי הארץ, שהנפיקו להיטים רבים אשר הטביעו חותמם בפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדם כאחת מהלהקות הטובות בישראל.

חגיגות שנת ה-25 ללהקה  נפתחו במופע סוחף ומוצלח בהיכל התרבות שגרף ביקוש רב וזכה לביקורות משבחות מהקהל והתקשורת כאחד, הנה חלק מהביקורות:

" 25 שנה שהכנסייה על הבמות, מקליטה, מחדשת, משלבת מזרח עם מערב ויוצרת את הישראליות החדשה, ודומה שהיא הייתה כאן מקום המדינה…פחות רעשי רקע, יותר מוזיקה מצוינת, אמירה חברתית ויכולת ביצוע מהפנטת, שריתקה 3,000 צופים בהיכל התרבות בתל אביב, שיכלו להישאר שם באין מפריע עוד כמה שעות. ואין עדות טובה יותר מכך להצלחה."(שחר אמאנו)

"יש כמה סיבות לכך שכנסיית השכל, שחגגה בחמישי האחרון בהיכל התרבות 25 שנות יצירה, לא רק נותרה בחיים, אלא ממשיכה להתפתח ולרגש את הקהל שלה. לצד השירים שתמיד נעים לשוב אליהם, נדמה שזו תחושת אנחנו נגד העולם שמאפיינת כל מי שמתעקש לעשות דברים קצת אחרת..(אמיר שוורץ, ידיעות אחרונות)

" כנסיית השכל חגגה חצי יובל של יצירה.הקהל הוותיק והנאמן שנהר להיכל התרבות בתל אביב, מילא את האולם עד אפס מקום..ב"למיה יש אקדח" כמעט כולם כבר עמדו על הרגליים, וכך זה נמשך עד סופו של ההדרן. יום הולדת שמח, כנסייה ישראלית כל כך, שרק תמשיכי בגוון הייחודי שלך "לעוף אל השמיים, לגעת בחיים".(קרין ספינגולד, מעריב)

"….עשו את שלהם בתזמון מדויק, מלוטש ומקצועי, אפשר לומר כי אין עליהם, הרכב מקצועי היודע את מלאכתו, שורה ארוכה של להיטים ידועים המלהטטים בין הרוק למזרח הובילו את הקהל להצטרף בשפתיים ובכפיים, חגיגה."(יובל אראל)

כאמור בתאריך  7 ליוני 2018 הם יחזרו לקיסריה, עשור לאחר הופעתם האחרונה שם, להמשך החגיגה במופע מיוחד בו יארחו  את אהוד בנאי, החברים של נטאשה ועמיר בניון לערב ייחודי, אנרגטי ומרגש עם להיטיהם הגדולים מכל הזמנים: "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "זה לא אני", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה",  "ידיים למעלה", "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי",  "על מה את חולמת" ועוד רבים וטובים.

לחצו להזמנת כרטיסים

טעימה…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא