כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

היוצר ג׳ייק באג חוזר לישראל

ילד הפלא שהקריירה המטאורית שלו זינקה כשהיה בן 17 יגיע להופעה יחידה בתאריך 9 במאי באמפי שוני. זו הופעתו המלאה הראשונה של באג בישראל, שבשנה שעברה התארח ב״נשף רוק״ של אביב גפן והותיר את המעריצים צמאים לעוד.

ג'ייק באג. צילום: יובל אראל

ג'ייק, יליד נוטינגהם להורים מוזיקליים, התחיל לנגן בגיל 12 וציין שהרגע המוזיקלי המכונן שלו היה כששמע את Vincent של דון מקלין שנותר עד היום אחת מהשפעותיו המרכזיות לצד אואזיס, דונובן, ג׳וני קאש, ג׳ימי הנדריקס ועוד. בגיל 16 נשר מבית הספר והתחיל להקליט ולהופיע עם השירים שלו. ב 2011 הופיע בבמת ה BBC Introducing  בפסטיבל גלסטנברי אחרי ששלח חומרים לאתר שלהם, בעקבות ההופעה הוא הוחתם מיידית ב Mercury Records. השירים שלו התחילו להיות מושמעים בתחנות ה bbc ו Country Song כיכב בפרסומת בירה. אלבום הבכורה שלו יצר מיני היסטריה סביבו כשכל אתרי המוזיקה הנחשבים היללו אותו והוא הפך לאחד האלבומים הנמכרים ביותר של העשור.

הופעתו בישראל מתקיימת במסגרת סיבוב הופעות עולמי שמלווה את יציאת האלבום החדש שיצא בספטמבר 2017 והופק על ידי דן אורבך מהבלאק קיז. האלבום Hearts that Stain הוקלט בנאשוויל עם כמה מהמוזיקאים הגדולים בתולדות מסורת המוזיקה הפופולרית בארה״ב כמו הממפיס בויז, ג׳ין כריסמן ובובי וודס שניגנו בעבר עם ווילסון פיקט, ארית׳ה פרנקלין ודיון וורוויק.

מנהלה:

ג׳ייק באג בהופעה, ד׳, 9/5, זאפה אמפי שוני, פ. דלתות: 19:30

כרטיסים החל מ 259 ש"ח בטלפון 9080* ובאתר www.zappa-club.co.il

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא