כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

שמחה רבה, שמחה רבה, וויסין הגיע בפתיחת האביב

המופע של Wisin בהאנגר 11 נמל תל אביב, השדרן והעורך המוסיקלי המיתולוגי טוני פיין יצא אמש לנמל תל אביב כדי להביא את המראות מהחגיגה הלטינית שבישרה את תחילתו של האביב, רפורטז'ה.

Wisin בתל אביב. צילום: טוני פיין

שורה ארוכה של שמות "לוהטים" החל מג'ניפר לופז, אנריקה איגלסיאס, 50 סנט, נלי פורטדו, לני קרביץ, פיטבול, כריס בראון ועוד, מצויים ב"תעודת ההסמכה" של הזמר, ראפר והמפיק המוסיקלי מפורטו ריקו, חואן לואיס מוררו לונה המוכר ברחבי העולם בטייטל Wisin, עימם הוא שיתף פעולה.

עם שלל שיאים מקצועיים וזכיות בפרסים המכובדים בסצנה הלטינית ומוזיקת הפופ בכלל נחת אמש וויסין היישר אל האנגר 11 בנמל תל אביב כדי להופיע בפני אולם מלא בצעירים החיים את הסצנה הלטינית לחופי הים התיכון. כשהוא עולה לבמה  חמוש ברקדניות עטויות שלל נוצות ולהקת מתופפים הגיש וויסין לקהל הרב את מיטב להיטי הרגאטון והלטינו שלו כשהוא לא נח לרגע על הבמה, מצליח לשלב בין להיטים לוהטים ועד רגעי בלדות רומנטיות.

כאמור טוני פיין נכח במופע ומביא את המראות.

 

טעימת וידאו מהמופע, צילום בת חן אברם, יוטיוב.

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא