כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

המקום של שרון טובה לוי

המקום של שרון טובה לוי

הבוקר שוחרר אלבומה החדש של המוזיקאית היוצרת שרון טובה לוי – "מקום" הכולל תשעה שירים אותם שרון כתבה, הלחינה, שרה והפיקה לצידם של שלומי מנצור ותומר ישעיהו ובסיוע של הקרן לעידוד היצירה של אקו"ם ומפעל הפיס.

כבר יותר משלוש שנים חלפו מאז השיקה את אלבומה הקודם וכעת שרון מרגישה בשלה לשחרר את האלבום החדש.

שירי האלבום מהווים מעין אסופת רשמים ותובנות של שרון טובה לוי שנוצקו בקרבה כחלק מהמורשת המשפחתית של דורות קודמים, קורטוב ימתיכוני אקלקטי עם טקסטים מאתגרים ומעניינים מתוך צפונות ליבה, פריסה של זכרונות במסלול החיים שנאצרו ואגרו עד הרגע הנכון להפכם לתמלילים ולחנים יחדיו.

האלבום ניתן לגמיאה ברצף וללא הפסקה כמו כד מים צוננים ביום שרבי, לא תספיקו אפילו לעצור לרגע כדי להנות מהתענוג הרגעי של קרירות המים, זכותם וצלילותם, אז אנא, אחרי האזנה הראשונה, חזרו אל השיר הראשון וכעת הטו אוזן בקשב רב, כי יש מה לקלוט ומה לשמוע, מה להבין ומה להמהם, אלבומה החדש של שרון טובה לוי הוא פשוט פנינה בוהקת בים שבינינו הוא די עכור בשנים האחרונות.

השדרן והעורך המוסיקלי המיתולוגי טוני פיין הגיע אל אחת מההופעות של שרון בתל אביב בדרך לקראת האלבום וקלט בעדשת מצלמתו את הרגעים של שרון על הבמה.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא