כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 06.02.2014

וואו, השבוע הראשון של החודש השני ממש מגיע לסופו, מותיר אחריו שביל מלא בקליפים, שירים ואלבומים.

the Blog is a DJ
the Blog is a DJ

האמת, אחת הציפיות הדי וותיקות שלי התממשה השבוע, אלבום שלם ומלא של אסתר רדא סוף סוף יוצא לאור, ובנוסף, שלל קליפים, ביצועים משודרגים, סינגלים ועוד צלילים מענגים שעשו את השבוע, הרבה דיסקו ואלקטרו דאנס…הגבירו את הווליום…

 

אסתר רדא – Ester Rada

אלבום הבכורה המלא של אסתר רדא הנושא את שמה "Ester Rada" הפציע השבוע לחנויות וגם לרשת, תריסר שירים כולל שירי האי.פי הראשון לצד חומרים מוכרים וחביבים אותם בצעה אסתר במהלך ההופעות הרבות שלה וכבר הפכו שגורים באוזן, היתרון באלבום הוא בכינוסם של כל אלו לכדי תעודת זהות אישית של שחקנית, זמרת, כותבת, מלחינה שהפציעה לתודעה גם כאן בארצנו הקטנה ואף מעבר לים, הפקה מצוינת מהידיים של קותימאן (זוכה פרס אקו"ם להפקת אלבום) וסאבו. בתאריך 20 לפברואר אסתר תחגוג את השקת האלבום במופע חגיגי במועדון התאטרון ביפו, תתכוננו.

 

צביקה פיק וזהבה בן – אני אוהב אותך לאה

שדרוג מצוין לאחת הקלאסיקות של צביקה פיק, מילותיו של אהוד מנור האגדי ולחנו של המאסטרו מקבלים פרשנות חדשה כאשר קולה המסתלסל של זהבה בן מצטרף בדואט. צביקה יופיע בתאריך 13 לפברואר במרכז עינב.

 

לוקץ' – לי יש נענע לך יש תה

רגע לפני יציאת האי פי  “ירון ברובינסקי”, ענק הראפ וההיפ הופ לוקץ’ מגיש מחווה למוסיקה הים תיכונית בסינגל  חדש ורותח רווי בסלסולים ומעוואל. ב”לי יש נענע לך יש תה” מציג הראפר לוקאץ' יותר מקריצה רבת משמעות לסצנה שגורפת, כסף, לא תה… אלבומו החדש של לוקאץ' יושק ברוב הוד והדר עם אורחים – תירס סקסואל, כהן@מושון, אקסום, נצ׳י נצ׳, פלד ואורטגה, בתאריך 20 לפברואר באוזןבר.

 

Bilgo & Co – Rewind My Life

פרויקט הרוק/ Soul המשובח של יובל בילגוראי מביא איתו סאונד שכמעט ולא נשמע כמותו בישראל – שירי רוק / Soul איכותיים שנעים על התפר בין הרד הוט צ'ילי פפרז לג'מירקוואי, עטופים בהפקה מוזיקלית עשירה ומהוקצעת, שלא מביישת הפקות בינ"ל מהשורה הראשונה. בילגוראי יופיע בתאריך 16.2 בשעה 21:30 בתיאטרון תמונע.

 

DocumentTurnstile

Turnstile – סינגל קליפ של הרכב הפוסט פאנק – Document , מתוך ה E.P החדש שלהם, שיושק בחודש מרץ במועדון בארבי ת"א. הקליפ נותן הצצה לעולם של חמשת חברי הלהקה שבמשך שנה הסתגרה באותו מגרש גרוטאות בדיוק. הם הפכו אותו לחדר חזרות ובית שני, ונראה שאי אפשר היה למצוא לוקיישן מתאים יותר ל Turnstile מערימת הברזלים החלודים, ביניהם נראה שהלהקה מרגישה הכי שייכת.

 

TYP  – Let's Do It Right

פרוייקט הדאנס הבינלאומי של עברי לידר וג'וני גולדשטיין, TYP, משיק סינגל ראשון – Let's Do It Right Feat. Eva Simons מתוך האלבום החדש שייצא במהלך השנה, השיר הוקלט בישראל , באמסטרדם ובפריז, מדובר בדואט עם הזמרת  אווה סימונס . לקראת השקת הסינגל הפיצו TYP טיזרים קצרים באמצעות האינסטגראם…

הטיזרים…

 

נגעה בשמים מיקס – Mobius Trip

ההרכב החשמלי אלקטרוני של יובל בנאי מציג הפקה חדשנית לשיר המיתולוגי של משינה, ההרכב יוצא לסבב הופעות, בשבת הקרובה 8 לפברואר הם יפציעו בזאפה הרצליה, בתאריך 26 לפברואר הם נוחתים להשקה במועדון בארבי.

 

דניאלה לוגסי – Video Games

רגע לפני יציאת האלבום החדש ומופע ההשקה שיתקיים בתאריך 16 בפברואר בזאפה הרצליה, זמרת האופרה דניאלה לוגסי משחררת סינגל חדש, מחווה ללנה דל ריי. דניאלה זמרת אופרה מצליחה בארץ ובעולם, נמשכת דווקא לתחום הפופ אותו היא לוקחת עם יכולותיה הווקאליות לספרות צלולות וטהורות, אחרי הביצוע ללהיט האולטימטיבי של דפש מוד, מה נותר לנו המאזינים לאמר, מקסימום להיאנח..

אנג'וי מהשקט…

 

מיקי גבריאלוב – אהובתי

מיקי, סוג של מיתולוגיה המהלכת בינינו, מבצעת, יוצרת, חיה ובועטת, משיק השבוע שיר חדש מתוך אלבום עליו הוא עובד לאחרונה, השיר "אהובתי" למילותיו של יענקל'ה רוטבליט הולחן בידי מיקי אליו מצטרפת לשירה הזמרת הטורקיה מחטף דאמיר ונגן הנהי הטורקי טורקר דינלטיר.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא