כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טיפקס – בקרוב תהיה לי הופעה

קובי אוז וחברי להקת טיפקס בשיר משאלות, תקוות וגעגועים, צפו והבינו, גם סמנו ביומן

כמעט שבע שנים חלפו מאז שחברי להקת טיפקס התאחדו מחדש, פשוט, לקובי אוז שפנה בזמנו אל עולם השירה הפיוטית דגדג ממש חזק לאחד את ההרכב וזה מה שקרה, לא רק שהנגנים נהנו, הקהל אפילו יותר.

שנתיים מאוחר יותר הם מגיעים עם כל הכבודה שלהם לאמפיתאטרון הרומי העתיק בקיסריה, איזו חגיגה. לפני שנתיים הם חגגו שלושים שנות פעילות. אך השנה החולפת הייתה באמת מחורבנת, טוב לא רק לטיפקס, לכולם, לכולנו.

הבוקר משיק קובי אוז שיר חדש יחד עם חברי להקת טיפקס שעברה כמה שינויים – המתופף תמיר ימיני התחזק החוצה מהלהקה, בהקלטה מחליף אותו מוטי יוסף שניגן עם טיפקס שבע שנים שמנות בשנות האלפיים המוקדמות ועכשיו חזר. גם הזמרת האהובה דניאל קריאף פרשה כנפיים מהלהקה.

ומהו השיר החדש? בקרוב תהיה לי הופעה. שיר המשאלות הכי אמיתי, הכי נכון והכי צודק. געגועים אמיתיים שהופכים למלל ולמלודיה, טיפקסית כמו תמיד. מולבשת בתלבושת וידאו המזכיר למאזינים את כל השנים והאירועים שחגגנו יחדיו, עוד מימי התחנה המרכזית הישנה והלאה…

ויש גם חדשות טובות – בתאריך 2 ביוני תתקיים הופעה באמפי שוני, יש כבר כרטיסים, שריינו שלא יגמר…

הנה כמה מילים של קובי לכבוד השיר החדש – "בקרוב תהיה לי הופעה – שיר חדש בחוץ!! בשנה האחרונה הקורונה חבטה בנו חבוט ושוב – כל תקווה לחזור לסיבוב ההופעות הנצחי הפכה לאכזבה. אנחנו הרכב גדול, הרבה כלים, הרבה אנשי צוות – דינוזאור צבעוני שרגיל לשאוג בבמות גדולות ומצא עצמו מילל בבית כחתולה. והנה התפלק לנו איזה הימנון ארס פואטי – שיר שמתכתב עם חיים משה, החיים עצמם ורד הוט חילי טרופר. מקווים שתאהבו כפרה עליכם 💜"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא