כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

איפה הילד – שלום עם עצמי

להקת "איפה הילד" משיקה שיר חדש - "שלום עם עצמי", האזינו

חברי להקת "איפה הילד", מלהקות הרוק הוותיקות, הייתה אמורה לחתום את חגיגות  30 שנה לאלבום הבכורה שלה "זמן סוכר" אותו החלה לפני שנה בהופעה גדולה ומיוחדת. אולם אירועי השבת השחורה ב 7.10, הפכה את עולמם ושיבשה את כל המוכר והידוע… במקום הופעה חגיגית מצאו עצמם חברי הלהקה מופיעים בפני חיילים, פצועים, מפונים ועוד.

הבוקר משיקים חברי הלהקה את השיר "שלום עם עצמי" שמילותיו נכתבו לפני שני עשורים בידי חמי רודנר ואילו אסף שריג הלחינו בהפקתו המוזיקלית של אייל אבן צור. השיר הוא בעצם סוג של חשבון נפש אישי, קולקטיבי שהופך לאור הימים הללו לאקטואלי מאוד.

כך חמי רודנר עם השיר שיוצא לאור הבוקר – "השיר "שלום עם עצמי"  נכתב לפני כ-23 שנה לכבוד האיחוד הקומפקטי שעשינו ב2001. הקלטנו אותו ולא היינו שלמים עם התוצאה. בקיץ האחרון אסף שריג בא עם רעיון לעשות תיקון  ולהקליט אותו כהלכה. לשם כך צירפנו את חברנו הוותיק , המוזיקאי והסאונדמן שלנו, אייל אבן צור, כמפיק מוזיקלי. התחלנו להקליט את השיר וההקלטות התנהלו בעצלתיים. ואז הגיע ה 7.10 והמילים מפעם קיבלו פתאום משמעויות מצמררות מעבר לכל דמיון"

"איפה הילד" היא מהלהקות הראשונות שהובילו את הגל בשנות התשעים. תור הזהב של הרוקנ'רול בארץ. כיום 30 שנה ויותר עם רוקנרול בעברית, עם אלבומים שהגיעו למעמדי זהב ופלטינה ולהיטים רבים, הם מצויים במרכז המפה של הפסקול הישראלי.

להקת איפה הילד מצוייה בעיצומו של סבב הופעות חורף, הנה התאריכים והמקומות בהם היא תופיע:

29.2 האנגר 09 עמק חפר, 14.3 בארבי ת"א, 29.3 זאפה חיפה – שישי צהריים, 30.3 גריי מודיעין

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא