כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מלכת הנשף

המופע של נסרין קדרי בהאנגר 11 נמל תל אביב, אורחים – דודו טסה והראל סקעת. שני, 29.01.2018. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, צילום משותף – שילי אראל.

נסרין קדרי בהאנגר 11. צילום: שילי ויובל אראל

אכן, מלכת הנשף, אין מילים אחרות לתאר בקצרה את ההתרחשות אמש בחלל העצום של האנגר 11 בנמל תל אביב שהפך לערב אחד למועדון לילי מזרחי אמיתי במקום ארנת הופעות רוק.

אגדיל ואומר כי אני בטוח שמנהלה האישי של נסרין קדרי, חגי אוזן, עבר במרכול המיוחד להופעות חגיגיות ושלח את ידיו אל המוצרים הכי יוקרתיים שקרצו אליו מהמדפים, הניח אותם בעגלה וניגש לקופה, ובדרך אחרת אם מישהו כאן לא הבין את המשל, השקעה כל כך אדירה ועשירה כדי להפוך את החוויה הלילית הזו למשהו ייחודי, הבמה המסתובבת עם שלוש קומות הוצבה במרכז חלל ההאנגר כאשר מעליה תלויה קונסטרוקציה ענקית של מסכי לד ופנסי תאורה, לרשות הקהל עמדו מאות שולחנות העוטפים את הבמה והאוכל והמשקאות נשפכים כמים.

עם תזמורת עשירה בנגנים עלתה נסרין קדרי על הבמה זמן קצר לאחר השעה עשר ולא ירדה ממנה למעט רגעים ספורים במהלכם החליפה את החליפה שלה בשמלת מיני לא פחות מדליקה, נסרין ספורטאית אמיתית, מעל שעתיים תמימות היא לא נחה והפציצה בשיר אחר שיר עם מיטב להיטיה מקושרים במחרוזות של שירי חפלה ערבים כשהיא נעה מבלי הפסקה על הבמה וסביבה לא שוכחת להפנות את תשומת הלב המלאה לקהל הרב שהגיע במיוחד למופע, אמרו שהיו שם אלפיים איש ואני קונה זאת בלי בעיה.

בגילוי נאות אני סוג של מכור לשירים וההופעות של נסרין קדרי, הקוראים הוותיקים כאן לבטח שמו לב, אולם אין בכך כדי לגרוע ולא כהוא זה מהנכונות והכנות במשפט הבא – נסרין קדרי היא הזמרת הכי מקובלת כיום בקרב כלל הקהלים בארץ על גווניהם, צבעיהם, מוצאם ודעותיהם, אין ספק כי הסיפור של הסינדרלה בת למשפחה ערבית מוסלמית מאזור חיפה שהעפילה לפסגת הזמר הימתיכוני ובתוך כך הפכה למקובלת ונערצת על קהלים רבים הוא אכן יוצא דופן במדינה שבה קיים כבדרך קבע קרע כזה או אחר באחדות הדעות והמטרות, על כך הרהיבה נסרין ואמרה במילים אלו אל מול כל הקהל – "אני מתרגשת מאוד, בעיקר לראות תמונה שסותרת את המציאות שמשתקפת מהחדשות והרשתות החברתיות. אני רואה כאן את הקהל הכי יפה בעולם. מעל אלפיים איש מכל הצבעים והמינים של החברה הישראלית. ביחד איתי מה שמחבר אותם זה מוסיקה וזו בעצם ארץ ישראל היפה ואלה הפנים האמיתיות של עם ישראל."

אז בתכלס מה היה לנו? חבר'ה, כפי שנסרין מכנה את הקהל הרב, שעתיים עשירות בלהיטים, מוזיקה שמרימה את הקהל מהמושבים יד אחת אוחזת בכוס משקה והשנייה בסמארטפון בוהק, עמישראל על שלל צבעיו וגווניו, שרים, רוקדים ושמחים עם כל הלב, נסרין אחת שמוכתרת למאסטר של החגיגה הערב ובלעז MC נסרין, דודו טסה אחד עימו היא הופיעה בטור עולמי כשהם מחממים את הופעותיה של להקת רדיוהד, אפילו בתל אביב אל מול 50 אלף היפסטרים, הראל סקעת אחד שמפתיע ומצטרף לקראת חלקו האחרון של הערב ויובל אראל אחד שמח עד מאוד. יאללה, אני הולך להכין כרית למושבי האבן של קיסריה לקראת הקיץ, אינשאללה!!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מההופעה, מצלמה 1

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מההופעה, מצלמה 2

קטעי וידאו נבחרים

 

כתבות ארכיון נבחרות

החפלה של נסרין

הילולת הגרוב של פסטיבל ישראל

בית העם של נסרין

חייאתי

מזרחית לפסנתר

לילה עם פסנתר מזרחי

רוסיה מרוקאית וערביה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא