כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סתיו שמש – שקוף

סתיו שמש משיקה שיר חדש - "שקוף", האזינו

כמעט שנה חלפה מאז שהסתיו שמש התארחה כאן כאשר השיקה את השיר  הראשון "סוכריות" בדרך לאלבום בכורה, כעת מגיע שיר נוסף – "שקוף" אשר נכתב והולחן על ידי סתיו יחד עם גיל ויין בהפקתו המוזיקלית של יובל בן דוד. השיר החדש עוסק באהבה נכזבת שלא התממשה. אהבה שכמה שאתה לא מנסה לאחוז בה היא חומקת ושורפת. אין אלו השירים היחידים שסתיו כתבה, היא הספיקה לכתוב לאמנים ואמניות ביניהם בניה ברבי, מירי מסיקה, עומר אדם, אליעד, ספיר סבן, אייל גולן, עדן בן זקן ועוד..

אך הפעם זה שלה ובשבילה, כך סתיו על הכתיבה ועל השיר החדש – "יש משהו נוח לכתוב לאחרים, זה לא מאיים עלי. דווקא כשאני בפרונט לעיתים זה מכווץ ומחייב וזה לא קל. לקח לי זמן ולקחתי את הזמן יותר נכון,  ועכשיו אני רוצה לעשות את המסע שלי שמדויק עבורי ולהמשיך להוציא את השירים שלי".

את הקליפ ביימה וערכה סתיו עצמה, צילם אבי בן זקן.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא