כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

מתיסיהו – נקבעו האמנים שיתארחו בהופעה

עמרי גליקמן וג'ימבו גיי נבחרו להתארח במופע בזאפה גני יהושוע, המופע הפותח - Laivy, בנו של מתיסיהו, כל הפרטים

האמנים עמרי גליקמן- סולן התקווה 6 וג'ימבו ג'יי יתארחו  במופע של מתיסיהו אשר יתקיים בתאריך  3 באפריל בזאפה גני יהושוע תל אביב. זהו שיתוף פעולה ראשון שלהם לצידו של הזמר היהודי אמריקאי המצליח, כל אחד מהם יבצע יחד עם מתיסיהו שני שירים  על הבמה, בליווי להקתו.

מי שנבחר להיות המופע הפותח בשתי הופעותיו הוא בנו של מתיסיהו, המוזיקאי הצעיר לוי. – Laivy הוא אמן מבטיח בן 18 מניו יורק שעבר לפני מספר חודשים לגור בישראל,  הוא בילה את ילדותי ונעוריו בין ברוקלין, לוס אנג'לס ובואן ההופעות של אביו.  מוקף במוזיקאים מוכשרים , זה היה רק עניין של זמן עד שהוא יגלה את קולו וכשרונו ויתחיל ליצור מוזיקה, מטרתו הפכה לעיבוד חוויותיו ורגשותיו לשירים.

ימים ספורים לאחר שביטל זו הפעם השלישית הופעה עקב חשש ממחאות פרו- פלסטיניות, הזמר היהודי המצליח מתיסיהו ישוב לישראל לשתי הופעות אשר תתקיימנה  בתאריכים 2.4 בזאפה ירושלים וב 3.4  בזאפה גני יהושע.

כרטיסים להופעות זמינים כאן.

על הבאתו לישראל אחראיים זאפה פרודקשיין בשיתוף 2b Vibes

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא