כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

יאיא – כל צעד

יאיא כהן אהרונוב מאמץ את מילותיו של אביב גדג' בשיר "כל צעד", התוצאה מרתקת ומרגשת, האזינו

יאיא כהן אהרונוב, הנמנה על מייסדי להקת ההיפ הופ הירושלמית "הדג נחש" עושה כעת את דרכו לקראת השקת אלבום סולו שלישי עליו הוא עובד לבדו – הלחנה וכתיבת כמעט כל השירים, נגינה בכל הכלים והפקה מוזיקלית אישית. אחרי ששיחרר את השיר – "צפוף" ובהמשך את השיר – "נדנדה", היום הוא משחרר את השיר "כל צעד" שייכלל באלבום. השיר נכתב בידי המוזיקאי אביב גדג' ונכלל במקור באלבומו המיתולוגי "ילדים של מהגרים" אשר יצא לאור בשנת 2013. את מילות השיר הללו אימץ כאמור יאיא וחיבר מלודיה חדשה על פי דרכו כולל הפקה מוזיקלית מלאה. התוצאה המלווה בווידאו קליפ אשר בוים בידי תמר גורן מרגש במיוחד.

כך יאיא על השיר, החיבור, האימוץ והיציאה שלו מחדש – "לפני כמה שנים במהלך שיטוט יומי בין אתרי האינטרנט , נתקלתי באייטם על שיר חדש של אביב גדג' בשם "כל צעד", המילים הופיעו תחילה ואז השיר המוקלט, קראתי את המילים וקרה לי דבר מוזר -נתפסתי חזק ,עד כדי כך שלמילים שקראתי הייתה כבר מנגינה בתוך הראש שלי. כשלחצתי פליי על השיר המוקלט, גיליתי שאביב לקח את זה לכוון אחר לגמרי ממה שדמיינתי.. אז הייתי חייב לנסות להוציא את המנגינה הזאת מהראש אל המציאות, תפסתי גיטרה וזה התחיל להתנגן וכך נולד ל"כל צעד" לחן נוסף שקיבל את החליפה שנבנתה לו לאט לאט בהקלטות האלבום שלי. "כל אבן שפגעה בי היא עוד אבן שאיתה אבנה את הגשר ". אם הייתי בעניין של לקעקע משפטים על הגוף, כנראה שזה היה המשפט הנבחר שמגלם בתוכו את תפיסת החיים המרכזית שלי, שאומרת שהמכות שאתה חוטף הם אלו שמכוונות אותך אל המקום נכון עבורך."

באלבום הצפוי נכללים מספר שיתופי פעולה מעניינים בין יאיא וחנן בן ארי, יהלי סובול, אביב גדג' ונטע אלקיים. עם יציאת האלבום ייצא יאיא לסיבוב הופעות ארצי  – 22/1 וונדבר חיפה, 10/2 צוללת צהובה ירושלים, 1/3בארבי ת"א- מופע השקה חגיגי.

הגרסה החדשה של יאיא

גרסתו של אביב, ביצוע חי מהשנה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא