כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הבלוזיסט ג'ו לואיס ווקר מגיע להופעות בישראל

ג'ו לואיס, הבלוזיסט, מועמד הגראמי לשנת 2017 וחבר ב- 'Blues Hall of Fame' מגיע לשתי הופעות בישראל במרץ 2018, כל הפרטים.

ג'ו לואיס ווקר. צילומסך

ג'ו לואיס ווקר, גיטריסט וירטואוזי, זמר ייחודי וכותב שירים פורה, חבר כבוד ב'היכל התהילה של הבלוז' ומועמד לגראמי על אלבומו משנת 2015 – Everybody Wants A Piece, חוגג בימים אלו קריירה של מעל ליובל שנים.

ג'ו מגיע ארצה בעקבות קשר ישראלי מיוחד במינו, חברו ושותפו גיסטריסט הבלוז הישראלי, אנדי ווטס, שניגן והקליט עימו בעבר , מוציא בימים אלו אלבום סולו חדש, בשם 'Blues on Fire' בו מככב לואיס ווקר בשיר הנושא של האלבום והשניים יתאחדו בהופעתו של ג'ו לביצוע משותף של השיר החדש, עם להקת הליווי: אנדי ווטס – גיטרה, אייל קליין – קלידים, עמוס ספרינגר – בס, אבי ברק – תופים.

 

ווקר נולד ב-25 בדצמבר 1949 בסן פרנסיסקו, בגיל 14, הוא החל לנגן על הגיטרה. רק שנתיים לאחר מכן, הוא כבר נעשה לדמות מוכרת בסצנת המוסיקה של אזור המפרץ (Bay Area) , כנגן בלוז שמתנסה מפעם לפעם עם רוק פסיכדלי. במשך זמן מה, הוא חלק דירה עם מייק בלומפילד, שהציג אותו לג'ימי הנדריקס ולגראטפול דד. ווקר אפילו 'עלה לרגל' לשיקגו כדי לבדוק את סצינת הבלוז שם.  אלבומיו כוללים שיתופי פעולה עם אמנים מהשורה הראשונה: Branford Marsalis, James Cotton, Tower of Power, Bonnie Raitt, Buddy Guy, Taj Mahal, Ike Turner  ו-Clarence “Gatemouth” Brown.

ההופעות של ג'ו לואיס ווקר בישראל יתקיימו בתאריך 8 במרץ במועדון זאפה בהרצליה ובתאריך 9 במרץ במועדון זאפה בחיפה.

מחיר כרטיס: 195 ₪ | במכירה מוקדמת (עד ה- 22.1.18): 175 ש"ח

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. איך ניתן לקבל את ההנהחה של המכירה המוקדמת? באתר של זאפה המחיר 200 ש"ח עכשיו.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא