כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נטליה אוריירו חוזרת לישראל

הזמרת, השחקנית והכוכבת הארגנטינאית נטליה אוריירו תגיע בתאריך 20 במרץ למופע בהיכל מנורה מבטחים. כל הפרטים. בשל מחלה המופע נדחה, הודעה עדכנית תתפרסם בהמשך.

נטליה אוריירו. צילום: יח"צ

 

 

 

בשל מחלה המופע נדחה, הודעה עדכנית תתפרסם בהמשך.

 

במהלך 15 השנה שחלפו מאז ביקורה האחרון בישראל הספיקה  נטליה אוריירו להשתתף בעשרות סדרות יומיות בין השאר בטלנובלה "בובה פראית", לככב בסרטי קולנוע ולהוציא שלושה דיסקים, שהובילו אותה לסיבובי הופעות ברחבי דרום אמריקה, מזרח אירופה ורוסיה.

תזכורת לבנות שנהגו לשבת מול המרקע:

טליה מריסה אוריירו איגלסיאס פוגיו בוריה, כיום בת 41, נולדה באורוגוואי. בילדותה הייתה ילדת טלוויזיה שהופיעה בפרסומות מגיל צעיר ועברה כנערה עם הוריה לארגנטינה. אחרי סיבוב בטלנובלות כגון 'דוגמניות 90-60-90' ו־'עשירים ומפורסמים', הגיע התפקיד שבזכותו כל בית בארגנטינה הכיר אותה: הסרט 'ארגנטינאי בניו־יורק' מ־1998 שם גילמה בת של ארגנטינאי בניו־יורק. הקומדיה הסנטימנטלית הפכה ללהיט היסטרי ברחבי העולם דובר הספרדית ובגיל 20 הבטיחה לה את התפקיד הראשי ב'בובה פראית': הנערה היתומה מילי אספוסיטו שהגיעה ל"אחוזת הבדידות" של משפחת די־קרלו כדי לשמש כמשרתת והתאהבה בבן הצעיר של המשפחה, הלא הוא איבו די־קרלו (פקונדו ארנה). עונה אחת עם 270 פרקים הפכה אותה לתופעה עולמית והכתירה אותה כמלכת הז'אנר.

במקביל היא גם הפכה לכוכבת פופ ענקית שמכרה מעל 10 מיליון אלבומים וחרכה את הרדיו עם שיר הנושא  'קמביו דולור' שזכה לגרסה עברית "קח את הכל" בביצוע של שרית חדד…

בשנת 2016 עלתה סדרה יומית חדשה בכיכובה "נקמתה של אריאנה", בה אוריירו מגלמת אישה שעברה אונס קבוצתי מחריד, החליפה את זהותה ויוצאת למסע נקמה.

כעת חוזרת נטליה אוריירו לישראל להופעה בליווי נגנים שתפתח סיבוב הופעות עולמי

המופע יתקיים כאמור בתאריך 20 במרץ 2018 בהיכל מנורה מבטחים. מכירת הכרטיסים תיפתח ביום שלישי, 26.12, בשעה 20:00 בערב!!

מחירי כרטיס: יציע: 190 ₪-260 ₪, אולם: 36 ₪ אורקסטרה: 390 ₪ – 750 ₪

לרכישת כרטיסים: *9080 או באתר www.NataliaOreiro.co.il

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא