כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עידן יניב – כמה לילות

עידן יניב בדרך לאלבום אולפן שישי עם שיר חדש - "כמה לילות", צפו

בדרכו לאלבום אולפן שישי משיק הזמר עידן יניב שיר חדש – ״כמה לילות״, אותו כתב והלחין יחד עם שלושה פנתרי יצירת להיטים – אבי אוחיון, רותם כהן ומתן דרור שגם הפיק מוסיקלית. מדובר בשיר אהבה-פרידה רומנטי שכזה עם מלודיה אוריינטלית מתייבבת המתיישבת במבנים נכונים על קולו של עידן, כמו יד נעלמה מכווינה את השיר להפוך לקליט ונעים לאוזני המאזינים. השיר נעטף בקליפ בו ניתן על ידי הבמאי עוזי ג'ורג' דגש ויזואלי חד אך מעודן דווקא לנגנים המלווים את עידן במהלך השיר.

כך עידן על השיר החדש עם צאתו – "ערב חברי באולפן עם אבי אוחיון, מתן דרור ורותם כהן התחיל כמו תמיד בהמון צחוק והומור, ונמשך על גיטרה ופסנתר עד לשעות הקטנות של הלילה, וכך נכתב הסינגל החדש שלי ״כמה לילות״…שיר שמדבר על לילות מלאים באהבה לצד שאלות בלי תשובה, ומשחק אחד שאין בו מנצחים. מקווה שתאהבו"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא