כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

שישה עשר גוונים של פאר

פאר טסי חוגג את השקת אלבומו הרביעי "שחור או לבן" במועדון רדינג 3, יום שלישי, נר שמיני, 19.12.2017. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

פאר טסי, שחור או לבן. צילום: יובל אראל

מרחק רב, מקום וזמן, מאז חגג הזמר פאר טסי את השקת אלבומו השני "כוחה של אהבה" בשנת 2014 עם הלהיט האדיר "דרך השלום" שהניפו אל על היישר לפסגת סצנת הזמר הימתיכוני ומחוצה לה קושר לו כתרים רבים, חלף. כעת, שלוש שנים אחרי, עם אלבום רביעי לזמר בעל קול הטנור ויכולות הפלצט הענקי, נראה שפאר אוהב לחיות את הסצנה של חיי הלילה, עם מוטיבים מוסיקלים ושורות טקסטים שנעים לא פעם בוורסיה שונה מעט אך באותה סיטואציה של בילויים, וויסקי, כוסית, חברים.

באלבומו החדש התקבצה שורה ארוכה ונחשבת של כותבים, תמלילנים ומלחינים, שכולם הופקו ועובדו בידיו האמונות של יעקב למאי, נותנים לפאר מבחר אקלקטי של שירי בלדות רומנטיות לצד להיטי רחבות ריקודים, 16 שירים חדשים באלבום "שחור או לבן" בחלקם שותף פאר גם בתהליכי התמלול וההלחנה.

אמש קיבץ פאר טסי חבורה גדולה במיוחד של חברים, בני משפחה ומעריצים לצד כמה דמויות "סלבס" מהסצנה, כדי לחגוג באופן רשמי את יציאתו של האלבום, נר שמיני של חנוכה, ערב חגיגי במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, אחד המעוזים הנחשבים בלילות החורף לסצנה הימתיכונית.

במהלך המופע שנמשך עד חצות הגיש פאר טסי המלווה בהרכב הנגנים שכלל את תומר שטין ואיציק ריקן בגיטרות חשמליות, אליאור אדרי בבס, אלי אדרי בקלידים, חזי יעקב בדרבוקה ושאלתיאל יצחק על התופים, מבחר מלהיטיו מכל האלבומים לצד ביצוע לשירים חדשים והרים את הקהל שהתקבץ אל מול קדמת הבמה במיטב המסורת של מועדוני לילה ימתיכונים. את החג סימלה החנוכייה הגדולה שנצבה מעל הבמה אותה התכבד להדליק במהלך הערב אחיו של פאר.

מזרח תיכון חמים.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום יובל אראל

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא