כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הזמרת LORDE תופיע בתל אביב

לורד תקיים הופעה בתאריך 5 ביוני בגני התערוכה בתל אביב במסגרת הסבב העולמי לקידומו של אלבומה החדש Melodrama. השמועות מתאמתות, כל הפרטים.

picture by Constanza.CH CC

מי שנחשבת כאחת הזמרות יוצרות החשובות בשנים האחרונות בעולם הרחב מוסיפה את העיר תל אביב למסלול ההופעות שלה לשנת 2018 כחלק ממסע הקידום לאלבומה האחרון Melodrama שיצא ביוני האחרון הצליח לכבוש את המאזינים ולהסתמן כאלבום השנה בהמון מובנים: מהכתרה רשמית במגזין NME שלראשונה מזה עשור העניק גם את אלבום השנה וגם את שיר השנה על Green Light לאותו האמן, דרך מועמדויות זוהרות לגראמי ועד להצבעה ברגליים של הקהל – בסיבוב ההופעות האחרון בקיץ, בו כיכבה על כמה מהבמות הנחשבות בעולם, כולל הופעה בלתי נשכחת ומדוברת בקואצ׳לה השנה.

לורד מגיעה לתל-אביב להופעה אחת ביום שלישי ה – 5 ליוני 2018, בהפקת חברת נרנג'ה.

ההופעה לא תחולק לאיזורי גולדן-רינג, וי.איי.פי וכד׳ וכולם יהיו מוזמנים להנות מהחוויה שהיא לורד במחיר אחיד.

3000 כרטיסים ראשונים במכירה מוקדמת במחיר של 289 שקלים בלבד פה: eventim.co.il/lorde . מחיר כרטיס מלא – 329 ש״ח.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא