כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מנענעים בהאנגר, אָלֶה, אָלֶה…

המופע של ווילי וויליאם ופארוקו בהאנגר 11, נמל תל אביב, מסיבת רגאטון. שלישי, 28.11.2017. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

פארוקו בהאנגר 11. צילום: יובל אראל

חבל שלא קיץ, זה נראה ונשמע הרבה יותר טוב, מתחת לכיפת השמיים, אנרגיות, איברים שזופים, הורמונים, אלכוהול והרבה מקצבים לטינים החוזרים על עצמם עד שאתה נגנב, נמרח ונמחק לחלוטין.

אחרי הצלחתו המרשימה של פסטיבל הרגאטון שהתקיים בקיץ באמפי פארק בראשון התכנסה אמש קהילת חובבי הסצנה הלטינית למפגש נוסף, הפעם בהאנגר 11 בנמל תל אביב,  כאלף חוגגים צעירים שאחזו ביד אחת כוסות משקה וביד השנייה סתם התעופפו אל על. כאשר התקליטנים המתחלפים מעל הבמה המאובזרת בוי-ארט מרצד דופקים להם את הניוטרונים בראש עם המקצב הבלתי פוסק של סגנון הרגאטון הלטיני כהכנה למופעי הפריצה של שני האורחים מעבר לים שהיוו את הסיבה למסיבה.

ווילי וויליאמס בהאנגר 11. צילום: יובל אראל

לקראת השעה תשע וחצי פלוס מגיח מעל הבמה ווילי וויליאם, הכוכב הצרפתי, מקועקע עד סנטרו המזוקן, מצויד בסאונד סיסטם שדופק כל שניה חצוצרת איצטדיונים, מקצבים ומנגינות של להיטיו, חופן את הקהל בשתי ידיו ונותן שואו מלא אנרגיות, קפיץ קפוץ אמיתי.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

בעוד התקליטנים מתחלפים ביניהם מהרגע שהוא נוטש את הבימה לא לפני שהוא מגיש את מי ח'נטה המפורסם שלו, הקהל כבר מצפה לאורח הבא, פארוקו, כוכב רגאטון לא פחות חזק מוויליאם, יליד פורט ריקו, מולדת המקצב הזה, המגיח לבמה לקראת עשר וחצי ונותן מופע פריצה מתוגבר אף הוא בסאונד סיסטם, כאילו רבאק, לא יכלתם להשקיע באביזרים? ברקדניות? בעשן?

לקהל זה בכלל לא שינה דבר, כולם היו באטרף של המסיבה, כי תכלס רגאטון זו מוזיקה לריקודים, המשגעת את הגלובוס. ש-י-ג-ע-ו-ן!!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהפסטיבל

 

וידאו, יוטיוב, אינסטוש

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא