כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

ויוה נטע

מופע Israel Calling 2018 בכיכר רבין בתל אביב, שלישי, 10.04.2018. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

נטע ברזילי. צילום: יובל אראל

עם פתיחה של זוכת תחרות האירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל, יחד עם 25 ממשתתפי התחרות הצפויה להיערך בחודש מאי בליסבון, פורטוגל, ועם מופע חותם של נציגת ישראל לתחרות נטע ברזילי התקיים אמש אירוע המסכם את פרויקט  Israel Calling 2018 הנערך מזה מספר שנים במסגרתו מבקרים בארץ המתחרים ופמליותיהם מארצות שונות הנוטלות חלק בתחרות האירוויזיון, הזדמנות להעמיק את ההיכרות של צעירי העולם עם מדינת ישראל ותושביה, עם תרבותה ולחגוג בכלל את המוזיקה.

קרוב לרבבת צופים, רובם ככולם שלטו במילות שירי כל המשתתפים שהגיעו לישראל מעשרים וחומש מדינות, חוו אמש במשך כשעתיים מופע שהופק בידי טלי אשכולי יחד עם עיריית תל אביב מחלקת המופעים, משרד ירושלים ומורשת, משרד התיירות וקרן קיימת לישראל במהלכו עלו בזה אחר זה נציגי המדינות ובצעו את השירים אותם ישירו בתחרות האירוויזיון הקרובה.

 הפייבוריטית מן הסתם הייתה כמובן נטע ברזילי, הנציגה הישראלית שהוקפה באהבה רבה לא רק מצד הקהל אלא אף מצד שאר המתמודדים שהמרו עליה כזוכה הצפויה בתחרות (אאאמן!!!).

המופע שהונחה בידי גלית גוטמן כלל גם אירוח של הזמר יזהר כהן, אף הוא בין הנמנים על הנציגים הישראלים שכבר זכו במקום הראשון בתחרות כשהוא מלווה בלהקת צעירי תל אביב. והמלחינה נורית הירש הצטרפה אל יזהר מעל הבמה כאשר השרה לשוויון חברתי חברת הכנסת גילה גמליאל העניקה לשניים מגיני הערכה והוקרה.

היה פאן במקסימום. כעת עינינו נשואות לעבר הבמה בליסבון אל חצי הגמר הראשון של התחרות, בהשתתפות ישראל, אשר ישודר בתאריך 8 במאי וכמובן אל הגמר אשר יתקיים בתאריך 12 במאי.

לחצו לצפייה בגלרייה המלאה מהמופע

 

וידאו, צילום אדוה אראל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא