כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חגיגה לכנסיה

להקת כנסיית השכל חוגגת 25 שנות רוקנ'רול במופע חגיגי שיתקיים בתאריך 7 בדצמבר בהיכל התרבות ת"א ותארח את עמיר בניון, החברים של נטאשה וקפה שחור חזק. 

כנסיית השכל. צילום: אלדד רפאלי

כנסיית השכל מלהקות הרוק המוערכות והחשובות ברוק הישראלי, מציינת  25 שנות יצירה המושתתות על רוק'נרול משובח, אנרגטי וסוחף, עם סאונד ייחודי  ושירים שהפכו לנכסי צאן ברזל.

ללהקה קריירה מוזיקלית ענפה ומגוונת הכוללת 9 אלבומים ואינספור הופעות על הבמות הגדולות ברחבי הארץ, שהנפיקו להיטים רבים אשר הטביעו חותמם בפסקול הישראלי וקיבעו את מעמדם כאחת מהלהקות הטובות בישראל.

את החגיגה יציינו במופע מיוחד שיתקיים בהיכל התרבות בת"א ב 7.12 בו יארחו לראשונה את עמיר בניון , את "החברים של נטאשה" איתם כבר שיתפו פעולה במשך השנים, ואת ההרכב קפה שחור חזק ,לערב ייחודי, אנרגטי ומרגש עם להיטיהם הגדולים מכל הזמנים: "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "זה לא אני", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה",  "ידיים למעלה", "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי",  "על מה את חולמת" ועוד רבים וטובים.

לאחרונה הוציאה הלהקה את אלבומה החדש, "זה לא אני", התשיעי במספר, אשר זכה לביקורות מצויינות ולהצלחה בתקשורת ובקהל כאחד, וממשיכה לסחוף אחריה קהל נאמן, מגוון ורחב שמלווה אותם כבר 25 שנה.

על הבמה:

יורם חזן – שירה, גיטרה וסקסופון, רן אלמליח – בס ושירה, דוד רז – גיטרות, עמי רייס – קלידים ,אקורדיון, דניאל זייבלט – תופים

7 בדצמבר, יום חמישי, היכל התרבות בתל אביב, שעה 21:00

אורחים מיוחדים: עמיר בניון, החברים של נטאשה וקפה שחור חזק

לחצו לרכישת כרטיסים מקוונת | אטנדו באיוונט

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא