כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סטטיק ובן אל תבורי – הכל לטובה

ללחוץ פליי על הקליפ החדש מבית היוצר של לירז רוסו "סטטיק", בן אל תבורי וירדן פלג "ג'ורדי" נוטע בך הצופה והמאזין תחושה מעורבת, מצד אחד הויז'ואליה המהודקת וחלוטה המהבהבת בתוך המח כי אתה עדיין תקוע בצפיית בינג' באחת מהסדרות המובילות של נטפליקס, סטארטרק, המורדים או חייזרים שכאלו, מהזוית המוזיקלית אתה חש כי הנך משוטט בתוככי תיבת התהודה של מערבל הגנריות הכי מתקדם בעולם, השפעות של הבון טון בסצנה של הנוער המאוד צעיר, בלדות של דרום אמריקה מעורבות עם מקטעי מקצבים תוססים יוצרים יחדיו תחושה שהנה הכל חדש דנדש ומצויין, האוזן של ג'ורדי יודעת לקלוט את מה שמוביל היום ולגייסו לטובת המיזמים שלו. אין ספק כי מדובר בלהיט בטוח, כבר ברגעים אלו שעות ספורות אחרי שחרורו אני סופר רבע מיליון צפיות ביוטיוב והקאונטר ממשיך לרצד קדימה, כנראה שהכל לטובה, קחו רגע בחיים וצפו.

כ-60 אנשי צוות עבדו על הקליפ שצולם יומיים והופק כחודשיים. שלב הקומפוזיטינג והתלת מימד, נוהל והופק בישראל, יחד עם אנשי מקצוע מקנדה, ארגנטינה, צרפת, שווצריה, גרמניה, סרביה ואוקראינה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא