כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ליסה סימון מגיעה לישראל

הזמרת, מלחינה ושחקנית ליסה סימון, ביתה של הזמרת המיתולוגית נינה סימון מגיעה לשלוש הופעות בישראל בנובמבר, כל הפרטים.  

ליסה סימון מגיעה לישראל. צילום: יח"צ

ליסה סימון היא זמרת, מלחינה ומבצעת שמצליחה לחצות ז'אנרים, בהופעותיה היא מבטאת את המסורת של אמה, האייקון המוסיקלי ופורצת הדרך, נינה סימון. ליסה היא ברוכת כשרונות – מנעד ווקאלי עשיר, כישרון מולד לפרשנות לירית והבנה עמוקה של המוסיקה גם כאמצעי העצמה, נתינה וריפוי.

המופע שלה בישראל הוא חלק מסיבוב המופעים העולמי שלה עם צאת האלבום השלישי שלה MY WORLD שמורכב משירים אישיים משלה, שמספקים מבט לעולמה הפרטי של ליסה ומשקפים את המסע המאתגר של הזמרת הרב גונית המוכשרת הזאת, כמו גם מספר ביצועים לשירים המזוהים עם אמה והאיקונית, נינה. ליסה תופיע במועדון זאפה בהרצליה במשכן אמנויות הבמה בתל אביב בסוף השבוע 9 עד 11 בנובמבר.

טריוויה לאספנים:

ליסה זכתה במועמדות לאוסקר על הסרט התיעודי  על אמה – ?What Happened Miss Simone (הנגיש לצפייה למנויי נטפליקס בישראל) כמפיקה שותפה. היא זכתה בפרס National Broadway Theatre Award a Musical לשחקנית הטובה ביותר באופרה "אאידה". הייתה חברה בלהקה המקורית של המחזמר Jesus Christ Superstar, בקאסט המקורי של המחזמר עטור הפרסים בברודווי Rent וכן היא גילמה את התפקיד של Nala ב"מלך האריות".

ליסה הופיעה במשך כמה שנים עם להקת האסיד ג'אז Liquid Soul בסוף שנות ה90', איתם זכתה במועמדות לגראמי על האלבום Here’s the Deal.

באלבום החדש שלה מבצעת ליסה מחווה אישית לאמה, חלוצת הפעילים למען זכויות האזרח שעבודתה השפיעה על אינספור אנשים בחמשת העשורים האחרונים באמצעות שלושה שירים ובמיוחד בשיר  Tragique Beauty אותו כתבה על הערב שבו אמה הלכה לעולמה. היא כתבה אותו יחד עם הגיטריסט שלה  Hervé Samb :"כשהוא ואני כותבים יחד, זה קסום. הוא מנגן; אני שרה. על פי רוב, זה בדיוק איך שזה קורה – אלה יחסים מוסיקליים שמעולם לא היו לי עם אף אחד אחר .."

היא השתתפה בהקלטת פס הקול בסרט של  הבמאי המערך טיילר פרי For Colored Girls, הגיעה לראש המצעדים בתחום הג'אז עם Simone on Simone"”  אלבום הביג בנד שלה מ2008 שבו ביצעה מחווה לאמה.

תאריכים:

9/11/2017 יום ה' זאפה הרצליה  בשעה 22:00  (פתיחת דלתות 20:15)

10/11/2017  יום ו' בית האופרה, במשכן לאמנויות הבמה תל אביב בשעה 21:30

11/11/2017 יום ש' זאפה הרצליה  בשעה 22:00  (פתיחת דלתות 20:15)

כרטיסים:

מחירי הכרטיסים החל מ 129 ₪ עד 379 ₪, לחצו לרכישה מקוונת www.hotjazz.co.il  לפרטים:03-5733001

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא