כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהמוזיקה על המסך

ג'ורג מייקל: Freedom – סרט דוקומנטרי

הסרט הדוקומנטרי אודות חייו של הזמר ג'ורג' מייקל יוקרן ביום ראשון 22.10 בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD . הזדמנות לחזור ולהיזכר בשיריו האלמותיים של הזמר האייקוני, ולצפות בעדויות נדירות של מקורביו. כל הפרטים.

ג'ורג' מייקל – יוטיוב צילומסך

עשרה חודשים לאחר מותו הטרגי של הזמר יוצא לאור הסרט "ג'ורג מייקל: Freedom" המתעד פרק זמן של 5 שנים בחייו של הזמר האייקוני בשנות ה-90, במהלכן הוציא את אלבום הסולו השני שלו -Listen Without Prejudice Vol.1  שמכר יותר מ-8 מיליון עותקים, ניהל מאבק מול חברת התקליטים שלו דאז, סוני, והתאבל על מות בן-זוגו ממחלת האיידס.

הסרט מאחד לראשונה את 5 דוגמניות-העל:  נעמי קמפבל, כריסטי טרלניגטון, סינדי קרופורד, טאטיאנה פטיץ ולינדה אוונגליסטה, שכיכבו בוידאו קליפ המפורסם – "Freedom! 90" לשיחה על צילומי הקליפ והשפעותיו על תרבות הפופ.  כמו כן משתתפים בסרט מעריצים וחברים של הזמר, ביניהם – אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, ריקי ג'רוויס, מארק רונסון, ליאם גלאגר, ז'אן-פול גוטייה, טוני בנט ומרי ג'יי בלייג'.

מייקל, שהלך לעולמו בגיל 53 ב-25 בדצמבר 2016, היה מעורב מאוד בעשיית הסרט וציפה לשידורו. בפוסט האחרון בעמוד הפייסבוק שלו כתב חודש לפני מותו: "עובד על הפינישים האחרונים בסרט".

שידור נוסף יתקיים בתאריך 27.10, בשעה 22:00  בשני הערוצים.

הצצה לסרט

 

האלבום נשוא הסרט

 

האוסף האולטימטיבי של להיטיו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא