כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

גיל רון שמע וברי סחרוף – קיץ

אחרי הסינגל הראשון "יסמין" שיצא בתחילת הקיץ משחרר גיל רון שמע, אמן , יוצר ומוסיקאי את השיר השני –  "קיץ",  מתוך אלבומו החדש – "קפה ג'לאל" ומארח את ברי סחרוף בשירת דואט. באלבום, שהנו השני של גיל הוא מאגד דואטים בעברית וערבית עם אמנים שונים – ברי סחרוף, שי צברי, מארק אליהו, לובנה סאלמה, רבע לאפריקה, דביר כהן, רחלה והגר סמיר ועוד בהפקתו המוסיקלית של משה דעבול.

השיר "קיץ" הוא שיר אהבה ערבי מדברי הנשען על יסודות בדואים וסעודים בלחנו העממי, שיר קצבי ושמח המשלב את  קולותיהם של גיל וברי בצורה מצוינת וזורמת. כך גיל רון על השיר ושיתוף הפעולה: " ברי סחרוף ואני נפגשנו בלילה מכושף בו קראנו כל הלילה שירה מיסטית של משוררי המזרח. בעקבות המפגש כתבתי את השיר ושלחתי סקיצה שלו לברי שהתלהב מאד מהניחוח המדברי של הקצב ושכרון המסתורין בשיר השמח הזה. השיר הוא כמתנה משנינו לעולם, זהו סיפור אהבה על היותנו יוצרים חולמים שעל אף כל מה שקורה בעולמינו אנו מאמינים  באהבה גדולה למוסיקה ולמדבר."

גיל רון שמע יופיע בתאריך 13 בנובמבר במועדון זאפה בהרצליה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא