כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

החפלה של נסרין

המופע של נסרין קדרי במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, שלישי, 10.10.2017, אורח – הראל סקעת. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, מצלמה מס' 2 – שילי אראל.

נסרין קדרי, הדיווה של הצליל הימתיכוני. צילום: יובל אראל

הקוראים הוותיקים כאן יודעים כי אין צורך להרבות במילים, תיאורים ודיווחים אודות ההופעות של נסרין קדרי, אך בכל זאת תרשו לי לומר כמה מילים…

חפלה ברדינג. צילום: יובל אראל

מהרגע שנחשפתי לזמרת האדירה הזו לפני שלוש שנים, באירוע של "קפה גיברלטר" בדיוק בערבו של היום בו יצא לאור אלבום הבכורה שלה, נלכדתי בקסמה הכולל קול אדיר, נוכחות בימתית משכנעת והילה של כוכבת אמיתית עם פשטות ואמינות. עקבתי אחר מסלולה המקצועי, נכחתי ברגעים חשובים, היותה חלק מהמאבק להכרה ממסדית למוזיקה המזרחית והופעתה הראשונה בפסטיבל הפסנתר של תל אביב (אליו היא חוזרת בשנית בעוד כחודש), ההצטרפות לסבב העולמי של רדיוהד יחד עם דודו טסה והמעמד המרגש בהופעה הפותחת את המופע של רדיוהד בפני 50 אלף היפסטרים תל אביבים בפארק הירקון, שלא לדבר על היותה הווקליסטית הפותחת את פסטיבל ישראל האחרון בבריכת הסולטן מול חומות העיר העתיקה בירושלים. ובכלל, תריצו את צירוף המילים "נסרין קדרי" כאן באתר ותמצאו כתבות למכביר. נסרין היא סמל להמסת גבולות כמשמעותה האמיתית וחיבור בין בני אדם עם מוזיקה ושמחה. הזמרת הערביה הישראלית הכי אהובה בארץ שבהופעותיה שרים, רוקדים ושמחים יחדיו בני שני העמים כאילו והעולם מושלם.

נסרין, חגיגה לילית. צילום: שילי אראל

אמש כאמור הגיעה נסרין אל מועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, כשהיא מלווה בהרכב נגנים עשיר, רקדניות, ושורה מפוארת של להיטים הנעים בין בלדות אהבה מרטיטות למקצבי חפלה מרקידים וסוערים, מרחפת בין שירים בשפה העברית ללהיטי קלאסיקות ערביות אמיתיות.

נסרין קדרי והראל סקעת. צילום: יובל אראל

קרוב לשעתיים הטריפה נסרין את קהל מאות המעריצים והמעריצות שמילאו את המועדון עד אפס מקום, כשהיא לא שוכחת להזכיר לכולם "להרים כפיים" ולשמור על הקצב יחד איתה מלהיט ללהיט. אחד מרגעי השיא במופע היה הביצוע לשיר "מילים שקטות" אותו בצעה עם הזמר הראל סקעת שהגיע במיוחד למועדון כדי להצטרף אליה לדואט הזה.

הייתה חפלה, עד אחרי חצות!!!

לחצו לעיון בגלריית תמונות מהמופע, צילום יובל אראל

לחצו לעיון בגלריית תמונות מהמופע, צילום שילי אראל

וידאו

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא