כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל רגאטון תל אביב

הזמרים ווילי וויליאמס ופארוקו, שני כוכבי ענק בסצנת הרגאטון העולמית מגיעים לתל אביב להופעה במסגרת פסטיבל רגאטון מקומי בתאריך 28 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים. כל הפרטים.

פסטיבל רגאטון תל אביב, לוגו רשמי
פסטיבל רגאטון תל אביב, לוגו רשמי

אחרי הצלחתו המרשימה של פסטיבל הרגאטון שהתקיים בקיץ באמפי פארק בראשון מתכנסת קהילת חובבי הסצנה הלטינית למפגש נוסף, הפעם בהיכל מנורה מבטחים בשלהי הסתיו הישראלי על מנת לקבל את צמד הכוכבים, האחד מפורטו ריקו – פארוקו, שבין להיטיו ניתן למצוא את Chillax, Krippy Kush, Me Voy Enamorando ועוד. פארוקו מוכר בין היתר בזכות שיתופי פעולה עם אמנים כדדי יאנקי, מאלומה, קי מאני, שון פול, ג'י בלווין, שאגי וניקי ג'אם.

האומן השני שיופיע באותו ערב מעל הבמה בהיכל הוא וווילי וילאם המגיע היישר מצרפת, מבין להיטיו החמים שמושמעים בישראל ניתן למצוא את Mi Gente  שאף כבש את הפלי ליסט של גלגלצ – EGO – להיט רחבות ששיגע את המדינה לפני כשנה.

אז לכו לגהץ את מכנסי הריקוד ומהרו להתארגן על כרטיסים (מחיר כרטיס:  ₪ 199 – 590 ₪ על פי המיקום) כאן.

הקליפים

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא