כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

מארגני פסטיבל התמר מודיעים על ביטולו

לאור החלטת ממשלת ישראל על סגר לאורך חגי תשרי הודיעו מארגני הפסטיבל כי השנה הוא לא יתקיים, כל הפרטים

לפני כשבוע הכרזנו על יציאתו לדרך של פסטיבל התמר לשנת 2020 ובמסגרתו שלל מופעים, שיתופי פעולה ואירוחים.
לפני זמן קצר הוציאו מארגני הפסטיבל – המועצה אזורית תמר וצוות "פורום הפקות" הודעה כי הפסטיבל השנה לא יצא לפועל.
בצל המגיפה שאיימה למוטט את התרבות והאמנות במדינה ובהתאם למתווה שאפשר לקיים אירועים תחת מגבלות מחמירות, הצלחנו במאמצים רבים לקבל אישור לעריכת הפסטיבל במגבלת קהל של עד 1000 אורחים. ללא לאות ועם אנרגיה מתחדשת השקנו את הפסטיבל והצגנו תכנית אמנותית מגוונת ומרגשת. הפסטיבל התקבל בכל המדיות בהתרגשות גדולה ועם פירגון רב מצד הקהל שכל כך התגעגע לאירועים בכלל, ולתמר בפרט. על אף כל אלו ולצערנו הגדול והרב, התבשרנו אמש על החלטתה הממשלה על כניסה לסגר בכל חגי תשרי. מאז פרסום ההחלטה התחבטנו והתלבטנו כיצד ואיך להמשיך מכאן.
השיקולים והנתונים על המאזניים הכריעו את הכף, חרף האופטימיות הרבה ועל אף התקווה הגדולה, לא הצלחנו למצוא את ההיגיון להמשך הפקת הפסטיבל ולדחייתו למועד מאוחר יותר. לפיכך חברות וחברים יקרים, אנו נאלצים בצער רב לבטל את פסטיבל התמר 2020. זו החלטה קשה מנשוא אך היא מתבקשת בעת הזו. אנו מודים לכל מי שנרתם לסייע במלאכת הרכבת הפסטיבל, החל מהאמנים האהובים, דרך כל קבלני וספקי הפסטיבל וכלה בצוותי הפסטיבל. אנו מודים למועצה האזורית תמר ולעומד בראשה מר ניר ונגר על האמונה והתקווה שאפשרה לנו להתקדם עד כה. נסיים באמרת החג המוכרת והנכונה מתמיד – 'שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה'.
**הקהל הרחב אשר רכש כרטיסים, יקבל החזר מלא באמצעות המוקד בו רכש את הכרטיסים תוך 14 ימי עסקים **
להתראות בתמר 2021 במצדה ים המלח,

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא