כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

החגיגה של סהר חגי

סהר חגי במופע בכורה עם השירים של אלבומו העומד להגיע לצד השירים שכתב לאחרים. ראשון, 13.08.2017, מועדון זאפה הרצליה, נכח, תיעד ומדווח – יובל אראל.

סהר חגי, זאפה הרצליה. צילום: יובל אראל

בגיל 33 עומד סהר חגי, מוזיקאי יוצר, אשר כתב שירים לשורה ארוכה של זמרים וזמרות, שהפכו ללהיטים מוכרים, להשיק את אלבום הבכורה האישי שלו. מי שהוביל את הראל סקעת, שירי מימון, עידן יניב , חן אהרוני ואסתי גינזבורג, שמעון בוסקילה, מאיה בוסקילה, משה פרץ, אייל גולן, אביהו שבת, אתי ביטון שרון חזיז ועוד אל מצעדי ההשמעות מבקש כעת להתברג לשם בעצמו.

סהר חגי בנוסף להיותו פזמונאי מבריק, המגיש טקסטים סובבי נרטיבים מעניינים וישירים, הוא גם זמר יוצר, כזה היודע לבצע ולהציג יכולות ווקאליות מצוינות בשירים הנעים על לחנים ועיבודים הנעים בין רוק לפופ קצבי או מתון.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אחרי שביצע בשנים האחרונות כמה שירים שכתב, הצטברה כמות נאותה כדי להתאגד באלבום, אלבום הבכורה שלו, אשר יכלול עשרה שירים שהולחנו והופקו בידיו של ניצן קייקוב. ובישורת האחרונה לפני ההשקה הוא מנסה את עצמו בפני הקהל הביתי שכלל בני משפחה, חברים ואנשי התעשייה כדי לבדוק את התגובות, ואלו לא אחרו להגיע, מעל הבמה במועדון זאפה בהרצליה, כשהוא מלווה בהרכב נגנים הכולל את מיכה הרשליקוביץ בגיטרות, ירון איגיינשטיין בקלידים, דני שניידרמן בגיטרת בס, עיבוד והפקה מוסיקלית ואלמוג ליזמי על התופים, סהר פותח בשורת בלדות ושירים שקטים שלו ושל מבצעים להם כתב, תוך שהוא משלב סיפורים וחוויות נעורים מהרגעים הראשונים מעל במה בפני קהל, הוא מכריז על שלב הקרחנה ומזמין את כולם לקום ולרקוד. המופע היה מצוין.

אחרי המופע בליל אמש לא נותר אלא להמתין ליציאתו של האלבום המלא.

וידאו

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא