כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אברהם טל – אני שלך

אברהם טל שר על שפת גן העדן המלדיבי - "אני שלך", צפו

זה ממש לא אמיתי וזו ממש חוצפה לגרות ולהתגרות בנו בבוקר של סערה חורפית עם ויז'ואל כזה מטריף מים הקריסטל הצלול בצבעי האקוואמרין של חופי המלדיבים הרחק מכאן. הזמר והיוצר אברהם טל הקליט שיר חדש ובהחלטה של הרגע האחרון לקח את זוגתו הטריה והשניים טסו לגן העדן המלדיבי בקלאב מד – קאני. שם בשקט ובשלווה שאני חוויתי לצערי אך ורק בחופי הזהב של סיני, ישב לו אברהם עם סמאטרפון והחל לתעד את הנוף המדהים ואילו זוגתו תיעדה אותו שר וnנגן על הבוזוקי שיא על אהבה וגעגוע. מזלם של השניים שפר להם כאשר הצליחו לחזור לארץ רגע לפני שנתב"ג סגר את שעריו לטיסות מחו"ל ואברהם הספיק לנצל את ימי הבידוד נכפו עליו כחוזר מחו"ל על מנת ללמוד לעומק עריכת וידאו, התוצאה לפנינו.

כך אברהם עם השקת הקליפ – "בשנה האחרונה בה נעצר העולם כולו, דווקא אז משהו חזק התעורר בי, עוד יותר רצון לעשייה, לשירים שמחים. שבוע טוב, שיצא בעיצומו של הסגר הראשון בהחלטה של שנייה, הביא כל כך הרבה שמחה! ועכשיו.."אני שלך". קבלו באהבה טעימה ממקומות רחוקים, בלי חדשות, בלי קורונה. כל כך מחכה לנגן את כל השירים החדשים שלי על הבמה עם ההרכב – המשפחה שלי. אמן שיחזרו ההופעות, שיפתחו השמיים ועם האביב שתיכף מגיע נצא לנשום בחופשיות בארץ ובעולם. באהבה, אברהם."

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא