כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עברי לידר – המזרח התיכון

שיתוף פעולה ראשון בין עברי לידר למפיק והמלחין סאם חלבי הניב שיר חדש, צפו בקליפ - המזרח תיכון

השיר החדש של ערי לידר פותח את השבוע הראשון של החזל"ש עם סיפור מרתק ומ עניין, הכל החל בתקופת ימי הסגר והבידוד, זוכרים?…סאם חלבי, צעיר דרוזי מדליית אל כרמל, מוזיקאי שהחל את דרכו בגיל 8 על הפסנתר בשיעורי מוזיקה קלאסית, משם עבר לתזמורת שלה – כיטרה, צ'לו, כינור, תופים, כלי הקשה, כלי נשיפה ומוזיקה אלקטרונית, בוגר לימודי תארים ראשון ושני במוזיקה, מאזין לראשונה לשיר "לרקוד עם דמעות בעיניים" של עברי לידר, הוא שולח הודעה לעברי בדי.אם באינסטוש עם קטע מוזיקלי מקורי, עברי לוקח את האתגר ומחזיר עיבוד עם מילים, כך החלה חלופת מיילים שהובילה לפגישה של השנייםב אולפן בתל אביב ויציאתו של השיר החדש מותף – "המזרח התיכון".

סאם הוא לא קוטל קנים וכבר הספיק ליצור ולהפיק רמיקסים לשורת אמנים בעלי שם בינלאומי – הוא מתחיל עם הפקת רמיקס לאריתה פרנקלין עם השיר  A Deeper Love  בחברת המוסיקה "אולטרה מיוזיק", ממשיך עם השתתפות בסטים של דיוויד גואטה, מרטין גריקס, קלווין האריס ואחרים. אנשי חברת  וורנר מיוזיק גרמניה שמזהים את הפוטנציאל מחתימים אותו בחברה והוא מתחיל לעבוד על המוסיקה שלו ושל אמני הבית. אבל  אז מגיעה הקורונה ומחזירה אותו הביתה.  כאמור השהייה בבית והאזנה האקראית הולידו כעת שיתוף אמיתי מבית.

את מעטפת הוידאו קליפ הטיל עברי על הבמאי עומר טובי שגייס את מגי אזרזר לככב בקליפ ומספר – "מגי אזרזר מגלמת אמא חוצנית, העוזבת את הבית ומשפחתה ברגע של ייאוש ומחפשת דרך לפרוץ את הגבולות אל מקום אחר, חדש, לא נודע. מחפשת את דרכה אל כוכב לכת אחר. ימי הקורונה הפכו אותנו ליצורים שלא הכרנו, מגי החיזרית מייצגת את השינוי האנושי שחל בנו בתקופה האחרונה, היא אינה מקבלת את המגבלות וסגירת הגבולות ומחליטה למצוא דרך מילוט שתביא אותה לפלנטה חדשה בה קיים ריגוש ומתקיים שפע של כיף".

מעניין? תלחצו  Play

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא