כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

פסטיבל הג'אז באילת יתקיים במתכונת חורף 2021

המתכונת הקיץ שנדחתה לנובמבר לא תתקיים, הפקת הפסטיבל האילתי מכריזה על פברואר כיעד, כל הפרטים

בעקבות כל המגבלות הקיימות בשל מגיפת הקורונה הכריזו הבוקר מפיקי פסטיבל הג'אז באילת כי הפסטיבל לא יתקיים במתכונתו המתוכננת בחודש זה והם שמים את פניהם לעונת החורף. הפסטיבל יתקיים בפברואר בין התאריכים 18 עד 20 בחודש.

תוכן ההודעה  – "לנוכח אי הוודאות לגבי מתווה פתיחת התיירות בעיר אילת, אנחנו נאלצים לבשר כי בפעם הראשונה מזה 34 שנים, פסטיבל ג'אז קיץ לא יתקיים כמתוכנן – ונקיים בחודש פברואר פסטיבל ג'אז חורף חגיגי. בצל משבר הקורונה המלווה אותנו כבר תקופה, אנחנו בחברת ההפקה יחד עם התאגיד לתיירות ועיריית אילת לא הרמנו ידיים והמשכנו לעבוד כמתוכנן, מתוך תקווה ואמונה שאת הפסטיבל החשוב הזה יש לקיים, לכן…. שמרו את התאריך החדש: 18-20.2.21 ונתראה בחורף הקרוב, ובגדול!"
.

פרטים נוספים יוכרזו בהמשך.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא