כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

מופע המחווה השנתי למאיר אריאל בקו רקיע

במלאות 24 שנים ללכתו של מאיר אריאל יתקיים מופע לזכרו במתחם קו רקיע בו ייטלו חלק איה זהבי פייגלין, אפרת גוש, ארז לב ארי, חמי רודנר, מוקי, ובניו אהוד ושחר אריאל, כרטיסים זמינים

המופע השנתי לזכרו של המשורר מאיר אריאל יתקיים בציון 24 שנים בלעדיו, בתאריך 8 באוגוסט במתחם קו רקיע, פארק אריאל שרון. במופע יבצעו משיריו בפי האמנים והאמניות איה זהבי פייגלין, אפרת גוש, ארז לב ארי, חמי רודנר, מוקי, ובניו אהוד ושחר אריאל. המופע מופק על ידי משפחת אריאל בשיתוף toMix, ועל הניהול המוסיקלי אחראי איתי זנגי.

מאיר אריאל נחשב לאחד היוצרים הגדולים, המשפיעים והאהובים ביותר במוזיקה הישראלית. הוא כתב והלחין לעצמו ולאמנים אחרים אינספור שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, ביניהם: "אגדת דשא", "נשל הנחש", "מודה אני", "הולך בטל", "טרמינל לומינלט", "לא יכול להוריד ממך את העיניים", "נשל הנחש", "שלל שרב", "לא תתפוס אותי", "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה", "שיר כאב" ועוד רבים וטובים.

מאז נפטר בטרם עת בשנת 1999, בני משפחתו של אריאל מקיימים אירוע שנתי לזכרו, שהפך למסורת ולאחד המופעים האהובים בתרבות הישראלית.

לקראת יום השנה ה24 מועצת פרדס חנה חנכה כיכר על שמו של מאיר אריאל, במיקום המוביל לקיבוץ משמרות שם נולד ושם נח את מנוחתו האחרונה.

ובאופק אחר כמאמר השיר, שני בוגרי שנקר אצרו תערוכה על חייו של המשורר תחת השם "ערגונות" שתוצג במתנ"ס פרדס חנה. התערוכה תכלול תצוגה מרגשת של צילומים, רישומים, שרבוטים ומחיקות, ציורים, כרזות ועוד הפתעות ותוצג בין ה2-9.7.

סייב דה דייט – 8.8.23 יום ג', קו רקיע, פארק אריאל שרון. מחירי כרטיסים: 169-189 ₪. כרטיסים באתר toMix

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא