כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

חפירות קיסריה

המופע של להקת הפיקסיז בקיסריה, שלישי, 25.07.2017, הצלמים אריאל עפרון וליאור כתר מביאים את הסיפור בתמונות וקולות, רפורטז'ה.

המופע של הפיקסיז. צילום: ליאור כתר

פעם ראשונה בים? לא, פעם שניה.

חברי להקת הפיקסיז ערכו אמש את הופעתם השנייה בישראל, שלוש שנים לאחר הופעתם הראשונה, אז באצטדיון בלומפילד ביפו, במסגרת פסטיבל רוקנרולר. אמש כחלק ראשון מתוך שתי הופעות באמפיתאטרון הרומי בקיסריה העתיקה. המופע הבא יתקיים הערב, הוא הוכרז כסולד אאוט לפני זמן רב, ממש כפי שהוכרז המופע אמש.

שלושת אלפים ושמונה מאות רוכשי כרטיסים ערב אחר ערב הם בחשבון פשוט כשבע וחצי אלף מעריצים, חצי מהכמות שאכלסה אז את אצטדיון בלומפילד. ואולי כך יותר טוב, כאשר הגרעין הבאמת קשה והבאמת מזוקק של מעריצים או מעריכים של החומרים שחברי הפיקסיז יוצרים ומבצעים הגיעו במיוחד מגוש דן עד קיסריה.

המופע של וויגן פרנדלי. צילום: אריאל עפרון

את המופע אמש חיממו חברי להקת וויגן פרנדלי של גבע אלון, ג'נגו ואסף רייס, הטריו האמור לחגוג את השקת אלבום הבכורה שלהם במופע בפני קהל הבית בחצר בית רומנו, בתדר, בתאריך 9 באוגוסט, מופע הפתוח לקהל..

גלריית תמונות מהמופע של וויגן פרנדלי. צילום: אריאל עפרון

מצגת זאת דורשת JavaScript.

מניח כאן כמה מילים שיסכמו את המופע, החוויה והאווירה:

זה לא היה הפיקסיז, זה היה הפיקסיז במצב רוח מרומם שבא לתת לקהל בראש, בניגוד לפעם הקודמת שלהם בבלומפילד, שהיה מאוד COOL , הפעם אולי בגלל מזג האוויר, ה"אינטימיות" היחסית של קיסריה לעומת בלומפילד השפיעה עליהם. הפיקסיז, הם מחליטים על הסט ליסט בזמן ההופעה וזורמים עם מה שבא להם, הם לא דיברו יותר מדי, רק ניגנו את כל הלהיטים שלהם, הקהל היה על הרגליים כל ההופעה ולא נתן להם לרדת.

ברכות לרוכשי הכרטיסים למופע השני שיתקיים הערב, תהנו.

 

גלריית תמונות מהמופע של הפיקסיז. צילום: ליאור כתר 

מצגת זאת דורשת JavaScript.

גלריית תמונות מהמופע של הפיקסיז. צילום: אריאל עפרון

מצגת זאת דורשת JavaScript.

וידאו Go Live צילום ליאור כתר

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא