כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

שאלות ותשובות לקראת המופע של RADIOHEAD

בעוד שבועיים, בתאריך 19 ביולי תופיעה להקת רדיוהד בפארק הירקון, ההכנות בעיצומן, הכרטיסים אחרונים, ההיסטריה גועשת וההיסטוריה מחכה מעבר לפינה. עד אז – יש לכם כמה שאלות, ולנו יש תשובות שהוכנו בידי החברים מנרנג'ה.

רדיוהד בפארק הירקון

ש. בכרטיס שלי כתוב שער מסויים ובשל חברי שער אחר, מה ניתן לעשות?

ת. הכרטיסים מחולקים לשערים שונים על מנת למנוע לחץ בכניסה, עם זאת, פרסמנו בעמוד מפה עם מגדלי הסאונד השונים – תוכלו להחליט על מגדל, ולהיפגש שם לאחר הכניסה.

ש. בכוונתי להגיע מוקדם להופעה על-מנת לתפוס מקום בקרבת הבמה ולראות את החימומים, אך מפחד להתייבש בשמש?

ת. קודם כל, סידרנו מספר ברזיות במתחם, שתוכלו לשתות בצורה חופשית, בנוסף מותר ורצוי להביא איתכם בקבוקי מים (מפלסטיק!) שיהיו עליכם כל הזמן. עם זאת – חשוב לזכור שזה חודש יולי במזרח התיכון, ואנחנו מבקשים מכם להצטייד בכובע, מקדם הגנה, ואמצעי הגנה אחרים מהשמש, כמו-כן אפשר לשים מלא דאורדורנט לפני.

ש. מה הלו״ז המלא?

ת. הלו״ז המלא יפורסם בקרוב, מה שחשוב שכבר תדעו זה שהשערים נפתחים בשעה 17:00 בדיוק, ורדיוהד עולים (אומייגוד) בשעה 20:30 בול!

ש. קניתי כרטיס דרך ויהגוגו, מה עליי לעשות?

ת. עליכם לפנות לחברת האשראי שלכם בבקשה לבטל את הכרטיס, ועם הביטול לרכוש אחד חדש.

ש. רכשתי כרטיס לגולדן רינג דרך ויה גוגו, מה זה אומר?

ת. כלום, אין גולדן רינג ואין VIP, אם קניתם כרטיס שמצויין עליו איזשהו איזכור לחלוקה – תדאגו לבטל אותו, כי אין סיכוי שהוא אמיתי.

ש. האם אפשר לרכוש כרטיס ללא כרטיס אשראי?

ת.כן, אפשר ללכת למשרדי איוונטים, בקומה השנייה בבניין הצפוני בסנטר, ולרכוש במזומן. או במטילי זהב / יהלומים.

ש. מישהו אחר קנה בשבילי את הכרטיס, מה לעשות בכניסה?

ת. הכניסה עם ת.ז בלבד, במקרה ומישהו רכש עבורכם כרטיסים, יש להצטייד בצילום ת.ז שלו.

ש. מתי יתפרסם הסטליסט?

ת. רדיוהד לא מפרסמים סטליסט מראש. למעשה, הדיבור לפני כל הופעה הוא תמיד ״מה לעזאזל הם ינגנו?״ מה שמאפשר להם להפתיע ולחדש ולהפוך כל הופעה לייחודית בצבעה. בקיצור – הסט-ליסט יפורסם רק אחרי ההופעה!

ש. מאיפה אני אוסף את הכרטיסים?

ת. במידה וקניתם את הכרטיס כמו שצריך (כלומר, מאיוונטים), אזי קיבלתם את הכרטיס האלקטורני לאי-מייל. הכרטיס הזה הוא הכרטיס הסופי, ויש להדפיס אותו ולהגיע איתו להופעה. אם בכל זאת אין לכם מדפסת (או דיו), אתם יכולים לשמור אותו בטלפון כתמונה ולא לחכות עם זה לדקה האחרונה, הרשתות נוטות לגמגם באירועים כאלה, ואתם לא רוצים לעסוק בריפרושים בכניסה.

ש. מה הדיבור על חניה?

ת. בפארק יש שפע של חניה, עם זאת אנחנו מבקשים/ ממליצים/ מפצירים בכם למצוא חלופות לרכב פרטי. האפשרויות רבות. ממערך ההסעות שקיים למופע (בלינק כאן –http://bit.ly/Bus4Radiohead ), דרך חניוני האופניים (+החשמליים) החינמיים  שיפעלו ביום ההופעה, ועד לשים פוסט באיוונט ולראות אם מישהו מהאיזור שלכם יכול לתת לכם טרמפ.

ש. האם ההופעה נגישה?

ת. יש כמובן מתחם מסודר ומאובזר לבעלי מוגבלויות ומלוויהם. מכירת הכרטיסים למתחם בטלפון בלבד, במוקד איוונטים – *9066

מנהלה:

איוונט – Radiohead Live in Tel Aviv

כרטיסים רק כאן – Eventim.co.il/Radiohead

אז כולנו נתראה – 19.7 || פארק הירקון || פתיחת שערים: 17:00 || רדיוהד עולים: 20:30

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא